کد خبر : 1794567 | 06 آذر 1400 ساعت 10:58 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

قول بن‌ چیلول به هواداران چلسی: زود برمی‌گردم

بن چیلول، مدافع چلسی، از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و در تلاش است تا هرچه سریع‌تر به میادین برگردد.

قول بن‌ چیلول به هواداران چلسی: زود برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، چیلول که در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب چلسی به نمایش گذاشته بود، در جریان پیروزی 0-4 برابر یوونتوس و در اثر برخوردی که با آدرین رابیو داشت مصدوم شد.

توخل پس از پایان این بازی در لیگ قهرمانان گفت که شرایط این بازیکن برای حضور در دیدار این هفته لیگ برتر برابر منچستریونایتد مشخص نیست اما کمی بعد معلوم شد که مصدومیت او بسیار جدی‌تر است.

این مربی آلمانی شب گذشته در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که برای تعیین شرایط چیلول باید شش هفته صبر کرد و اگر این بازیکن پس از شش هفته همچنان قادر به حضور در میدان نباشد، احتمال دارد که عمل جراحی روی زانوی او صورت بگیرد.

 

1667659

 

چیلول با انتشار تصویری از صحنه مصدومیتش در شبکه‌های اجتماعی نوشت:« از این که در این لحظه از زندگی که در حال لذت بردن از فوتبال و بازی‌ام در این تیم بودم به این مصدومیت دچار شدم بسیار ناراحتم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم در سریع‌ترین زمان ممکن بار دیگر به میادین برگردم. از تمامی پیام‌هایی که برای حمایت از من ارسال کردید سپاسگزارم.»

دوری شش هفته‌ای چیلول از میادین به این معناست که این بازیکن تا پایان سال جاری میلادی قادر به حضور در میادین نخواهد بود و حداقل 11 بازی پیش روی چلسی را از دست می‌دهد.

اگر انجام عمل جراحی برای این بازیکن ضروری و اجباری باشد، او تا پایان فصل دیگر نمی‌تواند در ترکیب چلسی به میدان برود.

دیدگاه‌ها