کد خبر : 1794568 | 06 آذر 1400 ساعت 11:00 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

روایت قویترین مرد ایران از ملاقات با وزیر ورزش

نفر سوم مسابقات بین المللی قویترین مردان امارات و یکی از قویترین مردان ایران از حضور وزیر ورزش در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان ابراز خوشحالی کرد.

روایت قویترین مرد ایران از ملاقات با وزیر ورزش

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش روز پنجشنبه سفری را به استان سیستان و بلوچستان داشت و در این سفر علاوه بر بازدید از امکانات شهرهای مرزی در این خطه، با قهرمانان استان هم دیدار کرد. 


محمدرضا تازه‌رو، نایب قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران و نفر سوم رقابت های بین المللی امارات یکی از این ورزشکاران بود که در مراسمی از سوی وزیر ورزش از وی تجلیل به عمل آمد. او در رابطه با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان سیستان و بلوچستان گفت: خیلی خوشحالیم که شخص اول ورزش کشور در ماههای اولیه حضورش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در جریان تمامی مسائل و مشکلات قرار گرفت. به همین خاطر از دکتر سجادی تشکر می کنم. مراسم تجلیلی هم از ورزشکاران مدال آور استان ترتیب داده شده بود و من هم دعوت شده بودم. 


وی افزود: در ابتدا تصور کردم که این مراسم از سوی هیات بدنسازی استان ترتیب داده شده و نمی خواستم به آنجا بروم چون شنیدم آقای محمدپرست اخیرا اقداماتی انجام داده که از نظر من برخلاف صلاح ورزشکاران و جامعه قویترین مردان است، اما وقتی آقای کرد، مدیرکل ورزش استان به من تماس گرفت و گفت ماجرا چیست، به مراسم رفتم. من نماینده جامعه قویترین مردان و فدراسیون بدنسازی در این مراسم بودم و دقایقی را هم با وزیر ورزش به صحبت پرداختم. 

 

1668308


نفر سوم مسابقات بین المللی قویترین مردان امارات در ادامه گفت: وظیفه خودم دانستم که رضایت ورزشکاران از عملکرد فدراسیون بدنسازی را به گوش وزیر ورزش برسانم. به آقای سجادی گفتم که آقای نصیرزاده در همین مدت کوتاه برای ورزشکاران سنگ تمام گذاشته و از ایشان خواستم فدراسیون ما و جامعه قویترین مردان را بیشتر حمایت کند. خدا را شکر آقای وزیر هم با نگاه مثبتی پاسخ مرا داد.


تازه رو همچنین عنوان کرد: برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران در دوران ریاست آقای نصیرزاده در ایرانشهر اتفاق بزرگی بود. همچنین ما با حمایت فدراسیون به مسابقات بین المللی امارات اعزام شدیم که از این بابت هم از فدراسیون تشکر می کنم. امیدوارم این مسیر ادامه دار باشد و هر روز شاهد اتفاقات بهتری در فدراسیون بدنسازی و رشته قویترین مردان باشیم.

دیدگاه‌ها