کد خبر : 1794585 | 06 آذر 1400 ساعت 11:49 | 30.2K بازدید | 28 دیدگاه

پرسپولیس - نفت MIS بدون تماشاگر؟

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ می‌گوید این هفته یا تمام بازیها با تماشاگر خواهد بود یا همه بازیها بدون تماشاگر برگزار می‌شوند.

پرسپولیس - نفت MIS بدون تماشاگر؟

به گزراش "ورزش سه"، هفته گذشته پرسپولیس در حضور تماشاگرانش موفق شد صنعت نفت را شکست دهد تا پس از مدتها بازیکنان این تیم با هواداران خود جشن و شادی برپا کنند.

 

پرسپولیس امیدوار بود که دو هفته متوالی در بازی با نفت مسجدسلیمان و استقلال نیز از هوادارانش استفاده کند اما صحبتهای سهیل مهدی نشان می‌دهد که احتمالا این اتفاق رخ نخواهد داد.

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ در این خصوص گفته است: مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود با تماشاگر باشد و سایر بازی ها نه، گفت: یک طرح آزمایشی دو هفته انجام شد و برای هفته هفتم یا همه تیم‌ها تماشاگر دارند و یا هیچ تیمی این اجازه را نخواهد داشت.

 

این هفته تیمهای پرسپولیس، نفت، سپاهان، مس، پیکان، شهرخودرو، آلومینیوم و فولاد میزبان خواهند بود که در این بین شاید به جز آزادی تنها سه ورزشگاه امام رضا، نقش جهان و فولاد آره نا بتوانند شرایط میزبانی را احراز کنند که آن هم احتمالا امکانات لازم برای بلیت فروشی را نخواهند داشت.

با این حساب به نظر می‌رسد دوباره پس از بازگشایی نصفه و نیمه ورزشگاه‌ها، فوتبال ایران شاهد بازگشت به دوره بی تماشاگر خواهد بود.

دیدگاه‌ها