کد خبر : 1794586 | 06 آذر 1400 ساعت 11:49 | 25K بازدید | 39 دیدگاه

دلخوری ادامه دار از کادر و بازیکنان به واسطه مراسم

نوازی: چند نفر این تیم در حد استقلال نیستند

بازیکن سابق استقلال که می توان از صحبت هایش عمق ناراحتی اش از عدم نتیجه گیری این تیم را فهمید می گوید جسارت و تلاش بیشتر رمز موفقیت آبی ها است.

نوازی: چند نفر این تیم در حد استقلال نیستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در خصوص عدم نتیجه گیری استقلال در سه هفته اخیر گفت: شرایط اول فصل برای همه دگرگون بود و خیلی از تیم‌ها نتیجه نگرفتند ولی هرچقدر که از هفته‌های ابتدایی گذشت شرایط تیم ها بهتر شد و استقلال هم از این قضیه در هفته‌های ابتدایی خوب استفاده کرد.من فکر می کنم یک مقدار ناهماهنگی در تیم استقلال به وجود آمده به نظر من وقتی یک  بازیکن مصدوم یا محروم  میشود کلی اتفاق در ترکیب استقلال می‌افتد و این خوب نیست البته باید به اتفاقات عجیب و غریب هم اشاره کرد. به هر حال  این موضوع در آرامش تیم تاثیر می‌گذارد و آقای مجیدی هم برنامه ریزی می کند اگر به او یا هر مربی دیگری دو ساعت قبل از بازی بگویند دو نفر از بازیکنانت نمی توانند به میدان بروند شوک بزرگی است و این اتفاقات فقط در ایران رخ می‌دهد چند هفته قبل این دو بازیکن خارجی بازی کرده بودند و بعد ناگهان گفتند که نمی شود بازی کنند من نمی دانم داستان چک ضمانت چیست فکر می کنم این مسائل به تازگی در فوتبال مد شده است.

 

وی  ادامه داد:  من همیشه گفتم هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست و هواداران یکسری چیزها را نمی توانند تحمل کنند و دنبال نتیجه هستند و کادر فنی باید کاری کند که تیمش نتیجه بگیرد و یک مقدار باید بیشتر تلاش کنند و خط حمله باید بیشتر روی گلزنی کار کند شاید برخی از این حرف ناراحت شوند ولی یکی دو نفر از بازیکنان جدید و حتی قدیمی در حد استقلال نیستند  و من فکر می‌کنم این عزیزان هنوز جایگاهشان را پیدا نکردند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به مراسم تجلیل از بازیکنان سابق این تیم در این باره این گونه نظر داد: یک مراسم به اسم پیشکسوتان برگزار کردند و هیچ چیز هم به آنها ندادند و به نظر من خیلی قشنگ تر می شد اگر بازیکنان جدید و کادر فنی هم در آن مراسم شرکت می کردند ولی متاسفانه دلایل خاص خودشان را داشتند. اعلام کردند که سر تمرین بودند مگر ما تمرین نمی کردیم؟ می‌توانستند ساعت تمرین را جابجا کند وقتی تاریخچه باشگاه استقلال یک جا جمع می‌شود مگر می شود در آن جمع حضور پیدا نکرد  هرچند بعضی ها اصلا از این تاریخچه خوششان نمی آید. آقای آجورلو هم اصلا به این قضیه اشاره نکرد و خیلی راحت گفتند تیم تمرین دارد در حالی که وسط هفته بود و خیلی راحت می‌شد ساعت تمرین را جابجا کرد و فکر می کنم کل مراسم دو ساعت بیشتر طول نکشید. حرف از همدلی نباید فقط مجازی باشد.

 

هافبک سابق آبی ها در مورد دو دیدار پیش روی این تیم با صنعت نفت آبادان و پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها سخت است و شرایط همانند قدیم نیست که بگویید فقط بازی با پرسپولیس، سپاهان و بعضاً آن زمان ذوب آهن که مدعی بود سخت است الان هه تیم ها یکسان شدند و هر تیمی شرایطش بهتر باشد و بتواند از موقعیت هایش استفاده کند برنده بازی است. شاید امکانات فوتبال ما  ضعیف باشد ولی حرفه ای شده وقتی پول خوب می گیریم باید بازی خوبی ارائه بدهیم. همه تیم ها برای اهداف خود می جنگند و قطعا استقلال هم باید برای هوادارانش بجنگد تا نتیجه بگیرد.

 

نوازی یادآور شد: ما دوست نداریم تیم مان نتیجه نگیرد و از این موضوع ناراحت می‌شویم. درست است که در سیستم باشگاه نیستیم اما تمام طرفداران از ما توقع دارند و جواب می‌خواهند و ما تا یک حدی می توانیم جوابگو باشیم و باقی اش دست کادر فنی و بازیکنان و کسانی که در باشگاه مسئولیت دارند است.

دیدگاه‌ها