کد خبر : 1794590 | 06 آذر 1400 ساعت 12:27 | 56.7K بازدید | 14 دیدگاه

قصد شرکت در جام باشگاه‌های جهان را ندارم

پدیده والیبال جهان مصدوم و عصبانی از سیرجان!

صابر کاظمی به شایعات حضورش در جام باشگاه‌های جهان و همراهی فولاد سیرجان واکنش نشان داد.

پدیده والیبال جهان مصدوم و عصبانی از سیرجان!

به گزارش "ورزش سه"، کاظمی ستاره درخشانی است که در ماه‌های اخیر با بازی جذابش بر سر زبان‌ها افتاده و شرح‌های بسیاری برای بازی‌های او با وجود مصدومیت نوشته شده است‌. صابر با نظر ولادیمیر آلکنو به تیم ملی آمد و در لیگ جهانی و پس از آن المپیک درخشان ظاهر شد تا نوید یک ستاره آینده دار را به والیبال ایران بدهد.

 

ماجراجویی‌های صابر همین جا تمام نشد و او با آمدن بهروز عطایی به مهره اصلی قهرمانی ایران در آسیا تبدیل شد و با وجود چند نوع مصدومیت تا لحظه آخر برای ایران و قهرمانی‌اش جنگید؛ به طوری که در جشن قهرمانی قادر به خوشحالی همراه هم تیمی‌هایش نبود. کاظمی پس از سه رقابت پرفشار ملی از طرف فولاد سیرجان نیز برای شرکت در بازی‌های آسیایی تحت فشار قرار گرفت و با وجود فرصت اندک برای ریکاوری اما به تعهد خود نسبت به سیرجانی‌ها عمل کرد و در باشگاه‌های آسیا مهره اصلی قهرمانی تیمش بود.

 

1645829

 

 

 فولاد سیرجان با قهرمانی در آسیا به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرده و حالا فشار سیرجانی‌ها برای در اختیار گرفتن بازیکن فعلی شهرداری ارومیه در این تورنمنت زیاد شده. صابر کاظمی در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: من واقعا نمیدانم دلیل اصرار برای حضور بنده در جام باشگاه های جهان چیست. با توجه به مصدومیت زانو، مچ، کمر و کتف چطور می‌توانم کمک کنم. از طرفی دیگر اگر من بروم و خدای نکرده با این وضعیت بدنی و تورنمنت هایی که شرکت کردم مصدوم شوم جوابگو کیست؟

 

او اضافه کرد: من الان فقط به استراحت و ریکاوری ذهنی احتیاج دارم که فکر کنم این حقم باشد و قصد شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را ندارم.

 

 

1668345

 

آخرین بدن‌سازی صابر کاظمی به اردیبهشت‌ماه برمی‌گردد و او بین تورنمنت‌های سنگینی که حضور داشته نیز فرصتی برای ریکاوری مناسب پیدا نکرده اما با روحیه جنگندگی‌ای خاص خود با وجود مصدومیت و با تمام توان برای تیم‌هایش به میدان رفته. صابر حالا به صراحت اعلام کرده که نمی‌تواند در جام باشگاه‌های جهان فولاد سیرجان را همراهی کند و فعلا در شهرداری ارومیه مشغول ریکاوری برای بازگشت قوی‌تر به میادین است. باشگاه سیرجانی مدعی است که صابر باید تا پایان جام باشگاه‌های جهان این تیم را همراهی کند در صورتی که قرارداد کاظمی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا بوده است.

دیدگاه‌ها