کد خبر : 1794595 | 06 آذر 1400 ساعت 12:49 | 25.3K بازدید | 12 دیدگاه

شرایط مهربانانه بود، آلومینیوم را می‌بردیم؛

رجب‌زاده: بیشتر از پرسپولیس متضرر شدیم!

مربی هوادار معتقد است این تیم از نظر داوری ضربه خورده و با وجود نمایش خوبی که دارند، به برتری نمی‌رسد.

رجب‌زاده: بیشتر از پرسپولیس متضرر شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجب‌زاده به بازی هفته پنجم هوادار مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: تمام کارشناسان داوری گفتند که یک گل سالم و یک پنالتی برای ما در بازی با فولاد گرفته نشد؛ همینطور یک بازیکن دیگر فولاد باید اخراج می‌شد و تمام کارشناسان به این موضوع اذعان کردند.

 

او یادآور شد: در بازی این هفته پرسپولیس و صنعت نفت، کارشناسان گفتند که یک پنالتی و یک گل پرسپولیس گرفته نشد و همه برنامه‌ها و رسانه‌ها به آن پرداختند، اما یک درصد از این توجه به بازی  ما مقابل فولاد وجود نداشت که یک گل، یک پنالتی و یک اخراج بازیکن حریف اعلام نشد و کسی نگفت ما بیشتر از پرسپولیس متضرر شدیم.

مربی هوادار با تاکید بر اینکه بازی بسیار خوبی مقابل فولاد انجام دادیم، ابراز کرد: در فوتبال ایران که همه تیم ها به یکدیگر نزدیک هستند و ممکن است با یک سوت اشتباه همه چیز از بین برود و یک تیم ۵-۴ روز در جدول بالا برود یا تنزل پیدا کند، این اتفاقات خیلی مهم است. به ویژه اینکه یک گل، یک پنالتی و یک اخراج بازیکن فولاد در آن مسابقه اعلام نشد و علی‌رغم یک نمایش بسیار خوب به حق خودمان نرسیدیم.

رجب‌زاده که در جریان دیدار اخیرشان برابر آلومینیوم مدام در کنار زمین با عنایتی نکات فنی را به بازیکنان گوشزد  می‌کرد، در خصوص این مسابقه  و نمایش خوبی که تیمش ارائه داد، گفت: آلومینیوم تیم بسیار خوب، جاندار و با برنامه بود که طبق آنالیز ما از آنها، این تیم از نظر پرس روی توپ خیلی تبحر دارد و پرس‌های لحظه‌ای بسیار خوبی انجام می‌دهد. آلومینیوم در ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل می‌کند ولی ما این دو موضوع را می‌دانستیم و برای جلوگیری از حملات حریف برنامه داشتیم که خدا را شکر بسیار نتیجه‌بخش بود و مورد رضایت آقای عنایتی و کادر  فنی قرار گرفت.

 

مربی هوادار تصریح کرد: پرس‌های خیلی خوبی انجام دادیم و با وجود اینکه با تیمی بازی داشتیم که صدر جدول را در اختیار داشت، اما در مقاطعی از بازی توپ و میدان کاملا در اختیارمان بود. موقعیت‌های بسیار خوبی هم داشتیم، گرچه آلومینیوم نیز فرصت‌های خوبی به دست آورد، اما موقعیت‌های گل ما بسیار بهتر بود و اگر یک مقدار شرایط مهربانانه‌تر پیش می‌رفت و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم، سه امتیاز را می‌گرفتیم.

 

رجب‌زاده به روند خوبی که مقابل آلومینیوم داشتند اشاره کرد و افزود: تمام برنامه‌های ما در زمین پیاده شد و فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی مقابل آلومینیوم انجام دادیم. خوشحال هستم برابر تیمی که با برنامه بود، چنین نمایشی ارائه کردیم و توانایی هوادار را با وجود عدم گلزنی نشان دادیم. به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم و امیدوارم به جایگاه مدنظرش برسد و تیم ما نیز که هدفش ماندن در لیگ برتر است، دست پیدا کند و برنامه‌هایمان را پله پله جلو ببریم.

دیدگاه‌ها