کد خبر : 1794608 | 06 آذر 1400 ساعت 14:15 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

خطر از بیخ گوش ستاره اتریشی گذشت

بیانیه تیم پزشکی رئال در مورد مصدومیت داوید آلابا

داوید آلابا در بازی با شریف بود که دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت ولی شب گذشته مشخص شد که مشکل او جدی نیست.

بیانیه تیم پزشکی رئال در مورد مصدومیت داوید آلابا

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رئال به پیروزی در زمین شریف نیاز داشت، توانست با سه گل بر حریف مولداو خود غلبه کند اما در این شب درخشان، داوید آلابا دچار مصدومیت شد.

63 دقیقه از بازی گذشته بود که مدافع اتریشی درون محوطه جریمه رئال روی زمین نشست و اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست. پزشکان وارد زمین شدند و 2 دقیقه بعد دستور تعویض نیز صادر شد.

 

 

1657436

 

 

در پایان بازی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال گفت که مشکل ستاره اتریشی چندان جدی نیست ولی تایید کرد که ساق پای او رگ به رگ شده و پس از MRI مشخص خواهد شد که شرایط دقیق او چگونه است.

 

 

1667835

 

 

خیلی زود نگرانی ها در رئال شروع شد چرا که این احتمال وجود داشت آلابا تا پایان سال 2021 نتواند به میادین برگردد اما شب گذشته تیم پزشکی رئال اطلاع داد که مصدومیت آلابا جدی نیست و به رباط های او آسیبی وارد نشده است.

ستاره اتریشی برای احتیاط، فردا مقابل سویا به میدان نخواهد رفت و شاید بازی چهارشنبه شب با بیلبائو را نیز از دست بدهد ولی از هفته بعد بدون مشکل در دسترس کادر فنی خواهد بود و می تواند برابر اتلتیکو، اینتر، سوسیداد و دیگر بازی های حساس پیش رو رئال را همراهی کند. خبری خوب برای کارلو آنچلوتی و هواداران رئال.

دیدگاه‌ها