کد خبر : 1794623 | 06 آذر 1400 ساعت 15:37 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

شاگردان خطیبی خطرناک‌تر از همه در گلزنی

آلومینیوم اراک بیشتر از همه تیم‌ها در ایجاد شانس گلزنی موفق بوده است.

شاگردان خطیبی خطرناک‌تر از همه در گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی توانسته در ۶ مسابقه این فصل لیگ برتر ۱۲ امتیاز کسب کند که در علاوه بر حضورش در رده دوم جدول و امتیازات خوبی که نسبت به سال گذشته جمع کرده، در ایجاد شانس گلزنی نیز آمار جالب توجهی داشته است.

 

شاگردان رسول خطیبی با وجود اینکه در ۶ مسابقه لیگ برتر ۶ گل به ثمر رسانده و کمتر از چهار تیم دیگر گلزنی کرده‌اند، اما در ایجاد موقعیت‌های خطرناک و ضربه به چارچوب آمار بهتری نسبت به تمام تیم‌ها داشته‌اند و فقط در زدن ضربات آخر دقت نکرده‌اند.

 

آلومینیوم در دیدار اخیرش مقابل هوادار ۱۰ شوت به سمت دروازه هوادار زد که ۶ ضربه بازیکنان این تیم به چارچوب دروازه حریف‌اش بود تا شاگردان خطیبی بیشتر از همه تیم‌ها در این هفته دروازه تیم مقابل خود را تهدید کنند و خطرساز ظاهر شوند.

 

1668392

 

اراکی‌ها تا پایان هفته ششم لیگ برتر به آمار ۲۸ شوت در چارچوب دروازه حریفان خود رسیده‌اند که نشان می‌دهد آنها به‌صورت میانگین ۴/۶ در هر بازی این کار را انجام می‌دهند و اگر در گلزنی هم دقت می‌کردند، الان شاید بیشتر از سپاهان ۸ گله، گلزنی می‌کردند.

 

شاگردان خطیبی تا پیش از دیدار با هوادار دومین تیم در زدن ضربه به چارچوب دروازه حریف خود بودند، اما اکنون و در پایان هفته ششم با ۲۸ شوت در چارچوب، تیم اول از این حیث هستند و گل‌گهر سیرجان با ۲۶ شوت در چارچوب رتبه دوم را در اختیار دارد.

 

آلومینیوم در هفته جاری مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار می‌گیرد که امیدوار است همانند سه مسابقه خانگی اخیرش که برابر فولاد خوزستان، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به برتری رسید، یک برد دیگر را تجربه کند و در بالای جدول بماند.

 

1668393

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها