کد خبر : 1794628 | 07 آذر 1400 ساعت 12:15 | 50.7K بازدید | 21 دیدگاه

کاش 2022 سرمربی رئال باشم؛

آنچلوتی: از رونالدو هیچوقت چنین چیزی نمی خواستم!

سرمربی ایتالیایی رئال در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت فاش ساخت که فلورنتینو پرز برای تابستان پیش رو برنامه های جدی را در نظر دارد.

آنچلوتی: از رونالدو هیچوقت چنین چیزی نمی خواستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان سویا تیم سوم جدول لالیگاست و برای حفظ صدرنشینی باید سه امتیاز را کسب کند. روحیه رئال پس از دو برد متوالی اخیر برابر گرانادا و شریف نیز بالاست و با تمام قوا به مصاف حریف اندلسی خواهد رفتکارلو آنچلوتی پیش از این دیدار و در مصاحبه ای مفصل با نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، در مورد احتمال حضور  کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در رئال مادرید، شرایط ایتالیا و احتمال عدم صعود به جام جهانی و البته فلسفه مربیگری خود صحبت کرده است.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال گفت:« برابر تیمی خوب و سازمان یافته بازی داریم و باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم. سویا تیم بسیار باکیفیت با بازیکنان و کادرفنی خوب است. هدف سه امتیاز است و آماده ایم.»

 

کارلتو در مورد بمب های تابستانی رئال گفت:« آینده رئال روشن است و فقط در این مورد حرف زدم. ورزشگاه برنابئو سال بعد بازسازی اش تمام خواهد شد و با این تیم جوان و باکیفیت، دورنمای بسیار روشنی می بینم. در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت که امروز منتشر شد، مشخصا از هیچ بازیکنی به عنوان گزینه خرید فصل بعد نام نبردم.»

 

 

1659232

 

وضعیت مصدومان و ادن هازارد:« والورده در فهرست خواهد بود و آلابا هم امروز تمرین کرد ولی هنوز کمی مصدومیت دارد. فردا شرایط داوید برای بازی مشخص می شود. واضح است که نمی خواهم روی هیچ بازیکن مصدومی ریسک کنم. هازارد هم در تمرین بود ولی شرایط بدنی او هنوز مطلوب نیست و فردا بازی نخواهد کرد. من در ذهن هازارد نیستم و بر اساس ارزیابی های خودم تصمیم می گیرم.  او بسیار باکیفیت است ولی در مورد مصدومیت ها بدشانس بوده است. ادن در تلاش است بتواند برای رئال بازیکن مفیدی باشد و معتقدم که خواستن توانستن است. گرت بیل دویدن را شروع کرده و دنی سبایوس هم در روزهای آتی به تمرینات اضافه می شود.»

 

رئال تنها تیم اسپانیایی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« فکر می کنم 4 تیم اسپانیایی دیگر نیز می توانند در روز پایانی صعود کنند. باید صبر کرد و معتقدم ما تنها اسپانیایی صعودکننده نخواهیم بود.»

 

1668369

 

 

هالند و امباپه در برنابئوی جدید:« (با خنده) فقط به این فکر می کنم که ای کاش خودم رئال را در این ورزشگاه هدایت کنم. هالند و امباپه بازیکنانی بزرگ و خوب هستند و رویای هر مربی ای کار با چنین بازیکنانی است.»

 

 

1661872

 

خستگی وینیسیوس:« در بازی با شریف وینی در سطح خودش نبود ولی علتش خستگی نیست. شرایط بازی به گونه ای بود که نتوانست مثل قبل بدرخشد. پست او بال چپ است و همان جا نیز ادامه خواهد داد.»

 

سیستم چرخشی:« قبل از هر بازی تیم را ارزیابی می کنم و دوست ندارم ترکیبی که جواب داده را تغییر دهم. اگر بازیکنی خسته نیست، بی جهت روی نیمکت نخواهد نشست. تا مارس و آوریل زمان زیادی باقی مانده است. هدفم همیشه صلاح تیم است و اینکه بهترین تیم، داخل زمین باشد. اگر بازیکنی در شرایط مطلوب نیست، بیرون می نشیند. بازیکنی که خسته نیست چرا باید نیمکت نشین شود؟»

 

تغییرات آینده: "در رئال مادرید رئال همه چیز یکسان و بدون تغییر است و تنها چیزی که تغییر می کند مربیان هستند. همان فیزیوتراپیست ها، همان کارگران، همان روزنامه نگاران و همان دیدگاه ها. علی رغم آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، در پایان دسامبر 2022 برنابئوی جدید آماده می شود و فلورنتینو پرز برنامه های بزرگی برای ماه جولای دارد.."

 

دوره دوم حضور در رئال مادرید: "شرایط را در لالیگا متعادل تر می بینم، تیم هایی مانند سویا و رئال سوسیداد رشد کرده اند و رایو نیز خوب کار می کند. پیشنهاد مادرید شگفت انگیز بود، اگرچه من هرگز ارتباطم را با باشگاه قطع نکرده بودم."

 

1666755

 

پروژه سوپرلیگ: "فوتبال باید تغییر کند و این روند باید به سرعت انجام شود. اول از همه باید برنامه تعداد مسابقات کاهش یابد، بازی های زیادی به شکل نامطلوبی انجام می شود و کیفیت برای تماشای مسابقات به شدت پایین آمده است، بازیکنان دیگر نمی توانند این روند را تحمل کنند و برخی از آنها از حضور در مسابقات امتناع می کنند. خستگی جسمی و روحی، تعداد نامتناسب مصدومان، بازی هایی که 0-10 به پایان می رسد، وقت آن است که بگوییم دیگر این روند کافی است."

 

معرفی آنچلوتی به عنوان یک سرمربی نتیجه گرا: "پیروزی ها و عناوین واحد سنجش کیفیت کار یک مربی هستند. تردیدی وجود دارد که با ارائه بازی خوب، نتیجه گرفتن نیز آسان تر است. وقتی برنده می شوم از آن لذت می برم، اما در هر صورت من در هیچ زیرمجموعه ای قرار نمی گیرم.

 

مربی خوب کسی است که سبک بازی تیم را با ویژگی های بازیکنان خود تطبیق دهد. وقتی من مودریچ و کروس را دارم نمی توانم توقع داشته باشم که پرسینگ انجام دهیم و اینگونه یک فرد احمق خواهم بود. وقتی مهاجمی مثل وینیسیوس دارم که انگار که موتور زیر پایش دارد، باید به ضدحمله اتکا کنم.

 

آخرین مثال را برای شما می زنم؛ اگر رونالدو را خط حمله خود داشته باشم، به این فکر می کنم که چگونه توپ را به او برسانم و من از بازیکنی مانند رونالدو نمی‌خواهم که خودش را با بازگشت به عقب خسته کند. در مورد ایبرا هم همین‌طور است. دو نوع بازیکن وجود دارد: آنهایی که سرنوشت بازی را رقم می زنند و آنهایی که باید زیاد دوندگی داشته باشند. من هرگز یک ایدئولوژی مانند گواردیولیسمو یا ساریسمو را در ذهن خود پرورش نداده ام. طرز فکر من مبتنی بر هویت تیمی است."

 

1659313

 

تغییرات پیشنهادی جام جهانی: "باز هم تاکید می‌کنم برنامه باید بر اساس بازی‌های کمتر و دو وقفه برای تیم‌های ملی باشد. من این موضوع را با آرسن ونگر در میان گذاشتم. مطمئنم در صورت سبک شدن برنامه، هم مربیان و هم بازیکنان حاضرند دستمزد خود را کاهش ‌دهند. ایده سوپرلیگ هم از نیاز به این تغییر متولد شد."

 

شرایط لیگ ایتالیا: "طبیعی است که یوونتوس دوران سختی را پشت سر می گذارد و آنها پس از سال ها موفقیت باید دست به بازسازی خود بزنند. عنوان قهرمان این فصل به اینتر، میلان یا ناپولی خواهد رسید. البته از دست دادن اوسیمن ضربه سختی برای ناپولی است. لوچانو اسپالتی عملکرد درخشانی داشته و من هنوز با صمیمیت با آئورلیو دی لورنتیس صحبت می کنم."

 

احتمال غیبت ایتالیا در جام جهانی: "در ماه ژوئن آنها دست به معجزه زدند و ما باید بابت قدردان این تیم باشیم. کیفیت ایتالیا به خوبی اسپانیا، فرانسه، آلمان، انگلیس، بلژیک نیست... آنها انگیزه و شرایط مناسبی داشتند و مانچینی تیم را به خوبی آماده کرد تا ایتالیا موفق به دستیابی به افتخاری فوق‌العاده شود. پلی آف؟ قرعه‌کشی پیچیده است، اما ما موفق می‌شویم."

 

صحبت های توهین آمیز لئوناردو: "شاید در مقطعی دیگر من باید به گونه ای متفاوت پاسخ می دادم، اما در مرحله ای از زندگی هستم که فقط می خواهم با دنیا در صلح باشم. من از سال 1977 در فوتبال بودم... تقریبا 46 سال و 30 سال مربیگری، من بیش از 1200 بازی انجام داده ام و تعداد آن از دست من در رفته است، وقت و تمایلی برای مبارزه ندارم، وقتی فلورنتینو پرز هم بخواهد اخراجم کند، عصبانی نمی شوم."

 

اظهارات جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل: "من آنچه که مدیر برنامه او گفته را خوانده ام. این نظرات توسط شخصی عنوان شده که من نمی شناسم. چیزی که من می دانم این است که گرت بیل این تفکر را ندارد و به هواداران ما احترام می گذارد و همیشه احترام گذاشته است. هواداران ممکن است گاهی گرت بیل را هو کنند، اما او تنها بازیکنی نیست که مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است."

 

1661918

دیدگاه‌ها