کد خبر : 1794637 | 06 آذر 1400 ساعت 16:52 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

تمرینات خیلی پرفشاری داریم

رزاق‌پور: تراکتور با سولدو کاملا خطرناک است

مدافع تیم تراکتور می‌گوید که با حضور سولدو نظم و انضباط خوبی بر تیم حکم فرما شده است.

رزاق‌پور: تراکتور با سولدو کاملا خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ پای تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پیروزی این تیم مقابل حریف مشهدی گفت: سه امتیاز بازی خیلی مهم بود که بگیریم. در این بازی هم به نسبت بازی‌های قبلی بهتر بازی کردیم. اولین بار بود با سیستم جدید بازی کردیم اما روان بازی کردیم. موقعیتهای زیادی هم داشتیم اما بدشانس بودیم. برخلاف جایگاه تیم پدیده، این تیم عملکرد خوبی داشت و بازی خوبی را از خود نشان داد.

 

وی با اشاره به کار سولدو در تراکتور عنوان کرد: آقای سولدو در این زمان که آمدند تاثیرشان در روند تیمی مشخص است. ما در تمرینات شرایط خوبی داریم و از نظر آمادگی جسمانی هم تلاش می‌کنند تا بهتر شویم. در این دو بازی یک سری تغییرات مثبت در فرایند دفاعی در تیم ما دیده شد.  امیدوارم این روند خوب را حفظ کنیم و بهتر نتیجه بگیریم. با سولدو خطرناک خواهیم بود و به بالای جدول می‌رسیم.

رزاق پور با اشاره به اینکه در دیدار مقابل شهرخودرو وینگ بک چپ بود، اظهار داشت: این پست برایم جالب بود و خودم هم خیلی دوست دارم در پست وینگ بک بازی کنم. چون میل به نفوذ دارم و در این سیستم بیشتر در حملات شرکت می‌کنم. در این بازی هم فکر می‌کنم  عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم اگر این سیستم را ادامه دادیم بهتر عمل کنم.

 

او درباره دیگری بازیکنان در مسیر رختکن و در راهرو و ادعای بازیکنان شهرخودرو مبنی بر درگیری گفت: اینطوری که گفتند نیست. من کامل در جریان موضوع نبودم چون من سمت چپ بودم و دیرتر وارد تونل شدم اما زد و خوردی بین بازیکنان نبود. یک بحثی بود که تا من رسیدم تمام شد. اما قبل از شروع نیمه دوم دو بازیکنی که باهم مشکل داشتند روبوسی کردند و درست شد.

دیدگاه‌ها