کد خبر : 1794639 | 06 آذر 1400 ساعت 16:55 | 9.6K بازدید | 8 دیدگاه

تاکید ویژه بر حکم صادره از سوی عزیزی‌خادم؛

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ است نه سرپرست!

روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به حواشی مربوط به ریاست بهاروند بر این سازمان واکنش نشان داد.

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ است نه سرپرست!

به گزارش "ورزش سه"، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس مجمع سازمان لیگ در تاریخ 20 اسفند 1399 حیدر بهاروند را به سمت ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران منصوب کرده است.

 

روابط عمومی سازمان لیگ در توضیح حکم صادره برای بهاروند و در واکنش به حواشی ایجاد شده این‌چنین توضیح داده است: «برخی افراد که یقینا اطلاعات کافی از اساسنامه فدراسیون و اساسنامه سازمان لیگ ندارند در روزهای گذشته مدعی شده اند حیدربهاروند سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران است و مدت این سرپرستی به سر آمده این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال ایران یک سازمان کاملا خصوصی  و مستقل است که دارای اساسنامه و آئین نامه مصوب می باشد.

طبق ماده 41 اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته مسابقات( نایب رئیس دوم) می تواند رئیس سازمان لیگ نیز باشد، بنابراین ریاست سازمان لیگ فوتبال الزامی برای نایب رئیسی فدراسیون نیست.

 

ضمن اینکه طبق بند 7 ماده 33 اساسنامه فدراسیون مصوب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آقای حیدر بهاروند سرپرست نایب ئیسی دوم فدراسیون فوتبال تا برگزاری مجمع بعدی می باشد، حسب اساسنامه فدراسیون، رئیس سازمان لیگ اصولا می تواند نایب رئیس دوم نباشد. در ضمن جهت اطلاع در اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ اشاره ای به زمان مدیریت یا زمان سرپرستی سازمان لیگ نشده زیرا سازمان لیگ یک سازمان کاملا خصوصی و مستقل است.»

دیدگاه‌ها