کد خبر : 1794640 | 06 آذر 1400 ساعت 16:59 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت مرادمند به فرم ایده آل (عکس)

حسین مرادمند مدافع استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران بیماری، دو روزی است که به تمرینات تیمش بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بدون مرادمند راهی سیرجان شد تا در دیداری سخت و فیزیکی به مصاف گل گهری برود که بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. مدافع ثابت آبی ها که از فصل گذشته در ترکیب 3 نفره خط دفاعی به همراه یزدانی و دانشگر برای تیمش به میدان رفته بود، نتوانست راهی کرمان شود و همین مسئله باعث نگرانی هایی برای کادرفنی و هواداران استقلال  شد.

 

با وجود سرماخوردگی مدافع آبی ها و غیبت او در آن دیدار، عارف آقاسی توانست به خوبی جای خالی حسین مرادمند را در ترکیب تیمش پر کند و غیبت این بازیکن به هیچ وجه احساس نشد. او در کنار یزدانی و دانشگر قدرت خط دفاعی استقلال را حفظ کرد و به مهاجمین گل گهر اجازه درخشش داده نشد.

در تمرین امروز استقلال، مرادمند توانست همچون روز پنج شنبه در تمرینات تیمش حاضر شده و پا به پای سایر هم تیمی هایش تمرین کند. حالا مدافع آبی ها امیدوار است بتواند جایگاهش در ترکیب اصلی را یکبار دیگر از آقاسی پس بگیرد و در دیدار برابر صنعت نفت به میدان برود.

 

1668425

 

البته مدافع استقلال تنها بازیکن 3 اخطاره تیمش در دیدار برابر آبادانی هاست. در صورتی که او کارت زردی دریافت کند، شهرآورد حساس برابر پرسپولیس را از دست می دهد و باید دید مجیدی ریسک محرومیت مدافع باتجربه تیمش را به جان میخرد یا در آبادان نیز به او استراحت می دهد؟

دیدگاه‌ها