کد خبر : 1794658 | 06 آذر 1400 ساعت 18:42 | 17.8K بازدید | 6 دیدگاه

شاگردان ویسی در جمع 32 تیم برتر؛

صعود خیبر با شکست شگفتی‌ساز لیگ یک

در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال خیبر خرم آباد موفق شد در دیداری خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کند.

صعود خیبر با شکست شگفتی‌ساز لیگ یک

به گزارش "ورزش سه" بعد از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی در رقابت‌های لیگ یک، تیم فوتبال خیبر خرم آباد امروز با هدایت عبدالله ویسی در مرحله سوم جام حذفی در همدان میهمان شهرداری همدان بود؛ تیمی که شگفتی‌ساز لیگ یک بوده و در نخستین فصل حضورش در این رقابت‌ها تاکنون تنها یک شکست داشته و در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار دارد.

 

اما شاگردان ویسی توانستند در خانه حریف، دست به کار بزرگی بزنند و با ارائه یک نمایش مالکانه و خوب در مقابل شاگردان طلایی‌منش، مزد برتری خود را گرفتند و با گلزنی فرزاد محمدی توانستند با برتری 1-0 از سد شهرداری همدان بگذرند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

 

1668452

 

در 10 دقیقه پایانی مسابقه به دلیل اخراج مرتضی غلامعلی‌تبار مدافع باتجربه خیبر، تیم تحت هدایت عبدالله ویسی در غیاب مهره کلیدی خود مقابل شهرداری همدان توانست از پیروزی‌اش دفاع کند.

 

خیبری‌ها در شرایطی به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کردند که تیم‌های مدعی همچون سایپا تهران و ملوان بندرانزلی امروز در مرحله سوم جام حذفی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند اما شاگردان ویسی موفق شدند با شکست دادن تیم شگفتی‌ساز لیگ یک، از مرحله سوم جام حذفی به سلامت عبور کنند و باید دید در مرحله بعدی که تیم‌های لیگ برتر هم وارد چرخه مسابقات می‌شوند، با کدام تیم رودررو خواهند شد.

دیدگاه‌ها