کد خبر : 1794661 | 06 آذر 1400 ساعت 18:51 | 33.2K بازدید | 13 دیدگاه

کاناوارو: هر چقدر خواستید از رونالدو انتقاد کنید

فابیو کاناوارو مدعی شد هر چقدر هم از کریستیانو رونالدو انتقاد کنید باز او به گلزنی های خود ادامه خواهد داد.

کاناوارو: هر چقدر خواستید از رونالدو انتقاد کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله پلی آف رقابت های جام جهانی 2022 قطر جمعه این هفته برگزار شد و بر اساس این قرعه پرتغال ب کریستیانو رونالدو و تیم ملی ایتالیا، مدافع عنوان قهرمان اروپا باید به مصاف یکدیگر بروند. این یعنی یکی از این دو تیم مدعی و بزرگ در رقابت های جام جهانی سال آینده حضور نخواهند داشت. فابیو کاناوارو، مدافع پرافتخار فوتبال ایتالیا تیم ملی پرتغال را تیمی قدرتمند توصیف کرده و مدعی شد هدف بزرگ کریستیانو رونالدو رسیدن به جام جهانی 2022 خواهد بود.

 

1668458

 

فابیو کاناوارو گفت: "پرتغال تیمی قوی است، باید در چنین مسابقات بر اضطراب غلبه کنید و مراقب بازی حریف باشید. آنها در خانه بازی می کنند، اما ایتالیا اگر بازی همیشگی خود را ارائه دهد قادر به گذر از سد پرتغال در مرحله پلی آف خواهد بود.

 

کریستیانو رونالدو برای دیدارهایی مانند بازی مقابل ایتالیا زندگی می کند، زیرا هدف او حضور در رقابت های جام جهانی سال آینده است. شما می توانید هر چقدر که می خواهید از رونالدو انتقاد کنید، اما او همچنان به گلزنی های پیاپی و همیشگی خود ادامه می دهد. باید به جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی اعتماد کنیم، زیرا آنها از حرکات رونالدو به خوبی آگاه بوده و با سبک بازی این بازیکن آسنا هستند. کریستیانو دیگر بازیکنی پرتحرک مانند گذشته نیست، اما حضور او همچنان برای یک تیم سودمند خواهد بود."

دیدگاه‌ها