کد خبر : 1794670 | 06 آذر 1400 ساعت 19:27 | 22.6K بازدید | 6 دیدگاه

جدیدترین واکنش پوچتینو به شایعه حضور در یونایتد

مائوریسیو پوچتینو یک بار دیگر تاکید کرد که تنها روی عملکرد خوب با پاری‌سن‌ژرمن تمرکز کرده است.

جدیدترین واکنش پوچتینو به شایعه حضور در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج اوله گنار سولسشر از منچستر یونایتد، نام مائوریسیو پوچتینو به عنوان اصلی ترین گزینه های شیاطین سرخ مطرح شده است. با این حال به نظر می رسد که تا پایان فصل رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت و احتمالاً پس از آن سرمربی آرژانتینی به اولدترافورد خواهد آمد.

 

در این بین طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون حضور پوچتینو در منچستریونایتد وجود داشته است. با این حال او پیش از دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اعلام کرد که در پاریس خوشحال است و به شایعات توجه نمی‌کند.

 

 

1668467

 

 

پوچتینو حالا یک بار دیگر به این مسئله واکنش نشان داده و پیش از دیدار تیمش مقابل سنت‌اتین در لیگ یک گفت: " من خیلی روی پاری سن ژرمن متمرکز هستم. ما به این شایعات عادت کرده ایم. شایعات اغلب ظاهر می‌شوند و این نشانه خوبی است چرا که ثابت می‌کند ما عملکرد خوبی داشته‌ایم. اما ما این شایعات را ایجاد نمی‌کنیم و فقط روی یک عملکرد خوب تمرکز کرده ایم. بازیکنان نیز روی کار خود متمرکز هستند و شایعات روی آنها هم تاثیری نمی‌گذارد."

 

پوچتینو درباره پایان مصدومیت سرخیو‌راموس و بازگشت او به میادین گفت: "او نیاز به بازی دارد. ما باید ببینیم که او چگونه با لیگ یک سازگار می شود که کاملاً با لالیگا متفاوت است. پیش بینی اینکه شرایط او چگونه پیش خواهد رفت سخت است. این فقط یک احساس است. او به زمان لازم نیاز دارد. او حرفه ای رفتار می کند و می خواهد به تیم کمک کند. راموس بازیکنی است که ما می شناسیم، با تجربه زیاد و قهرمانی بزرگ. او می تواند دانش و ارزش های خود را برای تیم به ارمغان بیاورد."

 

 

1668466

دیدگاه‌ها