کد خبر : 1794682 | 06 آذر 1400 ساعت 20:52 | 124K بازدید | 20 دیدگاه

اقدام جدید CR7؛

دوقلوهای کماندو از جان رونالدو محافظت می‌کنند! (عکس)

کریستیانو رونالدو دو کماندوی فعال در جنگ افغانستان را برای محافظت از جان خود استخدام کرده است.

دوقلوهای کماندو از جان رونالدو محافظت می‌کنند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ناامنی همچنین گریبان کشورهای بزرگ اروپا را گرفته است. در حال حاضر نه تنها تبعات شیوع ویروس کرونا ساکنان انگلیس را در شرایط اضطراری قرار داده، بلکه ثروتمندترین بخش جامعه نیز به دلیل موج سرقت‌هایی که در شهرهای اصلی بریتانیا شکل گرفته، در حالت آماده باش هستند. به همین دلیل است که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت دست به اقدامات احتیاطی زده و از خود و خانواده اس محافظت کند. ستاره پرتغالی منچستریونایتد دو مامور گارد ویژه پرتغالی که در افغانستان فعالیت داشتند را استخدام کرده تا از خانواده خود مراقبت کند.

 

1668498

 

نشریه سان مدعی شد که این دو مامور امنیتی دوقلوهایی هستند که به عنوان سرباز در یگان ویژه نیروهای ویژه خدمت می کردند و در روزهای اخیر در نزدیکی رونالدو و خانواده اش مشاهده شده اند. مطبوعات پرتغالی درباره سرجیو و خورخه راماهیرو، نام سربازان سابق که اکنون بخشی از یک گروه اسکورت رونالدو هستند، اینگونه توضیح داد: "آنها می توانند شرایط را کنترل کرده، سریع فکر کرده و تصمیم بگیرند و در زمان مناسب عمل می کنند." این دو نیروس پلیس پرتغال در گذشته ماموریت های پرخطری مانند محافظت از سیاستمداران و قضات را نیز انجام داده اند.

 

این دوقلوها همچنین برادر دیگری به نام الکساندر دارند که بر اساس اخبار او نیز برای پلیس کشور خود کار می کند. یکی از اطرافیان رونالدو گفت: "سرجیو و خورخه بسیار شیک لباس پوشیده و شبیه افراد عادی به نظر می رسند."

 

جنگجویان سابق و فعال در افغانستان برای اولین بار زمانی در کنار کریستیانو رونالدو زمانی دیده شدند که ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس در سپتامبر گذشته با خانواده خود برای سفر به سوئیس آماده می شد. در ادامه آنها ضیافتی دیده شدند که جورجینا رودریگز، نامرد رونالدو در مادرید برای دخترش آلانا مارتینا ترتیب داده بود، ظاهر شدند.

 

این زوج شیک پوش که هویت شان در آن مقطع علنی نشده بود، پس از برای کارهای پرواز به رونالدو کمک کردند.  در ادامه این برادران پس از بازگشت رونالدو به فرودگاه منچستر بعد از باخت تحقیرآمیز 4-1 این تیم مقابل واتفورد، دوباره در کنار این ستاره پرتغالی دیده شدند.

 

1668500

 

به نظر می رسد رونالدو اخیرا اخطارهایی از باندهای تبهکار دریافت کرده و به همین علت اقداماتی را برای افزایش امنیت خود انجام داده است. بادیگاردهای دوقلوای که اکنون مراقب کریستیانو و خانواده اش هستند، در شهری به نام آنسیائو در نزدیکی شهر پومبال و در شمال لیسبون متولد شه اند. آنها پس از اتمام دوران تحصیل خود به ارتش پیوستند و به واحد نیروهای ویژه به نام کماندوس که در سال 1962 در آنگولا ایجاد شد، ملحق شدند.

 

در گذشته، کریستیانو توسط یک مبارز سابق MMA و چترباز مشهور و سابق به نام نونو مارکوس محافظت می شد و او به حفظ امنیت این ستاره در دوران حضور در رئال مادرید کمک می کرد. زمانی که هویت او در ژوئن 2018 علنی شد، نونو رهبر گروهی از افراد مستقر در شهری در نزدیکی لیسبون را برعهده داشت که در اوقات فراغت خود، مسابقات گاوبازی به راه می انداختند.

 

1668499

دیدگاه‌ها