کد خبر : 1794684 | 06 آذر 1400 ساعت 20:55 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق تکراری در آ. ا. ک؛ محمدی بازی می‌کند

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن از ابتدا مقابل جیانینا به میدان می‌رود.

اتفاق تکراری در آ. ا. ک؛ محمدی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته یازدهم سوپر لیگ یونان امشب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در که میلاد محمدی،  احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه زوسیمادس مقابل تیم رده چهارمی جیانینا قرار می‌گیرد.

 

میلاد محمدی که پس از یک حضور تعویضی و یک نیمکت‌نشینی در تیم ملی در مسابقه اخیر آ. ا. ک آتن مقابل المپیاکوس یکی از نفرات اصلی تیمش بود، امشب هم از ابتدا برابر جیانینا به میدان می‌رود.

 

این مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در ۶ هفته اخیر سوپر لیگ یونان حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته که امشب هم این روند برای او ادامه دارد و محمدی در ترکیب دیدار برابر جیانینا دیده می‌شود.

 

1668504

 

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن چپ‌پای آ. ا. ک آتن که پس از پیوستن محمدی به این باشگاه بیشتر به‌عنوان یار جانشین به کار گرفته می‌شود و در فصل جاری سوپر لیگ یونان هشت بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، امشب هم برابر جیانینا جزو نفرات ذخیره است.

 

کریم انصاری‌فرد نیز که جدا از یک مسابقه در این فصل در سایر بازی‌ها به‌عنوان یار جانشین استفاده شده و در ۱۰ مسابقه سوپر لیگ یونان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، دور از ترکیب تیمش مقابل جیانینا است.

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان است که در صورت برتری مقابل جیانینا رتبه خود را حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها