کد خبر : 1794686 | 06 آذر 1400 ساعت 21:01 | 120.2K بازدید | 16 دیدگاه

مناقشه وراث دیه‌گو بر سر این اقلام:

همه چیزهایی که مارادونا با خود به آن دنیا نبرد!

بحث وراث دیه‌گو مارادونا و اموالی که از او باقی مانده همچنان یکی از مهمترین حواشی پیرامون این اسطوره فقید دنیای فوتبال است.

همه چیزهایی که مارادونا با خود به آن دنیا نبرد!

به گزارش "ورزش سه"، در 25 نوامبر 2020 بود که خبر درگذشت تلخ دیه گو آرماندو مارادونا کل دنیا را تحت تاثیر قرار داد. این شماره 10 افسانه ای گل ها، پاس گل ها و خاطرات زیادی از خود به جای گذاشت. اما مارادونا در بحث مالی و ارث و میراث نیز چیزهای زیادی از خود باقی گذاشته که حالا حواشی زیادی را به وجود آورده است.
در حالی که همچنان تحقیقات در مورد علت مرگ این اسطوره ادامه دارد، وراث او هنوز میزان دقیق اموال مارادونا را نمی‌دانند. اموالی که از خودرو و خانه تا حساب‌های بانکی و حتی تانک را هم شامل می شود.

 

در حال حاضر پنج وارث قانونی وجود دارد؛ دالما و جیانینا، دیگو جونیور، جانا و دیگو فرناندو. اما ممکن است موارد بیشتری وجود داشته باشد. گفته می‌شود مارادونا دو دختر دیگر نیز به نام های گیل و لاپرویتولا دارد اما باید هنوز منتظر آزمایش‌های ژنتیکی ماند تا از این مسئله اطمینان حاصل شود.

 

در واقع هنگامی که این شائبه ها حل و فصل شود آنگاه دادگاه می تواند به شکل قطعی در مورد سرنوشت ارث و میراث مارادونا تصمیم‌گیری کند.


دیگو بین 5 تا 6 میلیون دلار در حساب بانک های سوئیس باقی گذاشته است. بخشی از پول در یک مؤسسه مالی در دبی بود، جایی که او همچنین مالک 30 درصد یک کافه است.  او در بلاروس یک تانک آبی خاکی و 5 درصد از یک باشگاه را به عنوان بخشی از قراردادش با دینامو برست در اختیار دارد.

 

او اخیراً مبلغ زیادی را برای حقوق سریال Maradona: Blessed Dream دریافت کرده است.  اگرچه این قرارداد به یک میلیون دلار می رسید، اما اعتقاد بر این است که آمازون شش برابر بیشتر از این ارزش به دیگو پرداخت کرده است.

 

اما یک سوال کلی وجود دارد و آن این است که چه چیزهایی از دیگو آرماندو مارادونا به عنوان ارث باقی مانده است.

 

* خانه کانتیلو، کلبه ای با سابقه خانوادگی، دو دستگاه BMW،  یک دستگاه کامیون هیوندای H1 و بسیاری از اشیا گران قیمت که در همانجا موجود بوده است.

 

1668507

 

1668508

 

1668509

 

*13 توپ از هنرمند کلمبیایی آقای بلینگ؛ یک توپ نقره ای با امضای مارادونا که یادآور جام جهانی 1986 است، یک توپ طلایی دیگر با امضای دیه گو، یکی متعلق به بارسلونا، دیگری ناپولی و در آخر بوکا که همه آنها از ارزش بالایی برخوردار هستند.

* یک ساعت دیواری نقره ای، دو عدد ساعت دیواری متوسط   مارک  HUBLOT، یک عدد ساعت دیواری بزرگ مارک Hublot

*31 عنوان کتاب از جمله چندین کتاب امضا شده

* کیف های برند پوما در رنگ های قرمز، مشکی، آبی و سفید به همراه پرچم آرژانتین. جعبه ای با دوعدد پیراهن با یقه آبی و شماره 10 مارادونا

* 9 کت و شلوار، دو تونیک سفید، سه پیراهن، یک کت بلند مشکی.

*دوازده پیراهن، شش کت، کت و شلوار، بلندگو، سیستم صوتی، ماساژور.

* تیشرت های متعلق به تیم های مختلف. به عنوان مثال یکی از آنها را سرخیو آگوئرو به او اهدا کرده که روی آن نوشته شده: "برای دیه گو با تمام عشق"

یا دیگری را که استویچکوف، اسطوره فوتبال بلغارستان به او اهدا کرده و روی آن نوشته شده: "تقدیم به دوست بزرگم دیه گو مارادونا با عشق."
یا پیراهن های دیگری مثل لباس تقدیمی کارلوس توز به او یا یکی از پیراهن های تیم هاکی مردان آرژانتین با 14 امضا. همچنین پیراهن بوکاجونیورز با برند نایک و چندین امضا روی آن. و چندین و چند پیراهن دیگر که هر کدام از آنها می تواند ارزش فوق العاده ای داشته باشد.

* یک گیتار در جعبه مشکی که روی آن نوشته شده است "دیگو آرماندو مارادونا، بهترین در تاریخ. از دوستت ویسنتیکو."

*سه جعبه سبز رنگ با برند رولکس.

* بازی شطرنج با مهره های فلزی با نشانPatria Croatica.

* سه جعبه پر از جوایز، جام ها و تقدیرنامه.
* سه جعبه پر از فیلم.

* راکت اسکواش، دستکش بوکس، جای کارت فیفا و کیف پول، دو جفت دکمه سرآستین، یک بالشتک و چهار تونیک.

* انواع لباس های ورزشی،  یک تی شرت بوکا با امضای پالرمو و دیگری با امضای شیاوی، یک تی شرت با نام تجاری Nike Advantage Federer با امضای راجر فدرر.

*یک اسپیکر، ترانسفورماتور و یک رسیور تلویزیون.

* تی شرت بسکتبال برند نایک از بوکا.

*روکش چرمی، کیف

*دوربین برند فوجی فیلم

* تلویزیون پاناسونیک، سامسونگ و ال جی.

*دوچرخه ثابت، مینی ترامپولین و چندین و چند وسیله ورزشی دیگر.

* یک جعبه حک شده با نشان ایندیپندنته، با نوشته: "برای بزرگتر از همه!!!، من تو را بسیار دوست دارم."

*یک کیف ورزشی با حروف اول GELP

* یک عدد گاوصندوق

*قهوه ساز برند دولچه گوستو، ماساژور گردن و شانه، مرطوب کننده سیگار.

 


اینها بخشی از چیزهای باقیمانده از دیه گو آرماندو مارادونا است و تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد تا میزان دقیق اموال باقی مانده از این اسطوره فقیده آرژانتین مشخص و نهایتاً بین وراث واقعی او تقسیم شود.

دیدگاه‌ها