کد خبر : 1794690 | 06 آذر 1400 ساعت 21:28 | 25.4K بازدید | 14 دیدگاه

جولن لوپتگی:

رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های جهان است

جولن لوپتگی مدعی شد بازیکنان سویا برای کسب موفقیت در خانه رئال مادرید باید بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

رئال مادرید یکی از بهترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، سویا فردا شب در شرایطی در برنابئو مهمان رئال مادرید است که با 28 امتیاز در رده سوم قرار داشته و ممکن است با برتری در این دیدار به صدر جدول لالیگا برسد. جولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی سویا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در مورد تقابل با رئال مادرید قدرتمند این فصل و البته پیشرفت وینیسیوس جونیور در ماه های اخیر صحبت کرده است.

 

جولن لوپتگی گفت: "ما در این مقطع مشکلاتی داریم. برخی بازیکنان سویا با مصدومیت طولانی مدت مواجه شده و بعضی دیگر شرایط خوبی برای دیدار فردا شب ندارند. قرار است با 22 بازیکن به سفر برویم، اما تکلیف سه بازیکن هنوز معلوم نشده است.

 

1668515

 

وینیسیوس جونیور در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و در مدت اخیر پیشرفت زیادی داشته است. اما  او مانند دیگر بازیکنان رئال مادرید بوده و طبیعی است که همه آنها کیفیت فوق العاده ای دارند. البته ما باید روی بازی خودمان تمرکز کرده و خیلی به رئال مادرید فکر نکنیم. بازیکنان سویا باید یک نمایش بسیار خوب ارائه داده و بهترین خودشان باشند تا بتوانند در خانه رئال مادرید با کسب امتیاز از زمین بیرون آیند.

 

گذشته من در این باشگاه اهمیت زیادی ندارد و آن روزها فراموش شده است. رئال مادرید در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و امسال در بسیاری از جنبه‌های فوتبال رشد کرده است. آنها یکی از بهترین تیم های جهان در مقطع فعلی محسوب می شوند و برای رقابت با آنها آنهم در زمین برنابئو باید بهترین عملکرد خود را انجام دهید. رئال مادرید در فاز دفاعی از کیفیت و سرعت لازم برخوردار بوده و همچنین خیلی خوب حمله می کنند."

دیدگاه‌ها