کد خبر : 1794692 | 06 آذر 1400 ساعت 21:40 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره PSG؛ از پست عاشقانه تا مصدومیتی دیگر

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، همچنان درگیر حواشی است.

ستاره PSG؛ از پست عاشقانه تا مصدومیتی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در دیدار برابر منچسترسیتی شکست خورد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود. شاگردان مائوریسیو پوچتینو فردا در لیگ فرانسه به مصاف سنت‌اتین خواهند رفت و حالا مشخص شده که پاری سن ژرمن در این مسابقه ستاره آرژانتینی خود یعنی مائورو ایکاردی را در اختیار نخواهد داشت.

 

 

1655018

 

 

در حالی مشخص شده که ایکاردی این مسابقه را از دست خواهد داد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنها مصدومیت این بازیکن را اعلام کرده و معلوم نیست میزان آسیب دیدگی او چقدر است. ایکاردی روزهای سختی را در PSG تجربه می‌کند چرا که آخرین بازی او برای این تیم 20 روز پیش بوده است. همچنین مدت زمان زیادی از آخرین گلی که او برای تیم فرانسوی به ثمر رسانده می گذرد.

 

اما ایکاردی به جز زمین مسابقه، در بیرون از آن نیز با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده است. طی هفته های اخیر بود که رسوایی اخلاقی این بازیکن فاش شد و او حتی در آستانه جدایی از همسر خود یعنی وندا نارا قرار داشت اما در نهایت همه چیز بین این دو حل شد.

 

 

1655533

 

 

نکته قابل توجه درباره ستاره آرژانتینی این که چند ساعت قبل از اعلام مصدومیت او توسط پاری‌سن ژرمن، او پستی عاشقانه در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت؛ ایکاردی با انتشار تصویری در کنار همسرش نوشت: "من اینگونه هستم، رویاپردازی که در زندگی مسیر عشق بزرگ را پیدا کردم."

دیدگاه‌ها