کد خبر : 1794694 | 06 آذر 1400 ساعت 21:40 | 21.9K بازدید | 7 دیدگاه

رونمایی مجدد از روزبه در آبادان؟ (عکس)

روزبه چشمی از روز پنج شنبه به تمرینات تیمش اضافه شده و در دسترس فرهاد مجیدی است.

رونمایی مجدد از روزبه در آبادان؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیوستن دوباره روزبه چشمی به استقلال، دست فرهاد مجیدی برای انتخاب نفرات خط میانی بازتر از قبل شد. بازیکنی که قابلیت بازی در پست مدافع و هافبک دفاعی دارد و می تواند با استفاده از تجربه بالایش، اصطلاحا میانه میدان را در دست گرفته و قدرت تیمش را در این قسمت از زمین افزایش دهد.

 

چشمی در دیدار برابر تراکتور 45 دقیقه برای تیمش به میدان رفت اما در دیدار برابر فجر به میدان نرفت و در دقایق پایانی مسابقه با نساجی نیز توانست برای لحظاتی در ترکیب تیمش قرار بگیرد. این بازیکن به دلیل بیماری، دیدار با گل گهر را از دست داد ولی از روز پنج شنبه به تمرینات تیمش برگشته است.

 

خط میانی استقلال در بازی های گذشته مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفت. بازیکنانی که قادر به خلق موقعیت برای مهاجمان نبودند و حالا ممکن است مجیدی نیز اقدام به تغییر سیستم و جابجایی بین نفراتش داشته باشد. چشمی یکی از بازیکنانی است که ممکن است به عنوان تک هافبک دفاعی، در دیدار برابر صنعت نفت به میدان برود. بخصوص اینکه بازی در آبادان برگزار می شود و مجیدی به یک هافبک جنگنده در وسط زمین نیاز دارد تا به تقابل خط میانی میزبان برود.

 

دست فرهاد مجیدی برای انتخاب نفرات خط میانی باز است ولی شاید حضور روزبه چشمی آن سورپرایز ویژه فرهاد برای پیش از دربی باشد. امتیازات تیم ها در جدول رده بندی نزدیک به هم بوده و مجیدی نیز به خوبی می داند برای دو دیدار برابر صنعت نفت و پرسپولیس، به بازیکنان باتجربه نیاز دارد. به همین دلیل ممکن است او برای استفاده از روزبه در دربی، از همان بازی با صنعت نفت اصطلاحا او را گرم کرده تا این بازیکن در جریان بازی قرار بگیرد. باید تا روز دوشنبه منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می دهد.

 

1668519

دیدگاه‌ها