کد خبر : 1794697 | 06 آذر 1400 ساعت 22:27 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

یووه ۰-۱ آتالانتا؛ این تیم مدعی کسب سهمیه هم نیست

یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامیدکننده دیگر با یک گل مقابل آتالانتا شکست خورد.

یووه ۰-۱ آتالانتا؛ این تیم مدعی کسب سهمیه هم نیست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته چهاردهم رقابت‌های سری‌آ یوونتوس میزبان آتالانتا بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

بازی از همان ابتدا پر جنب و جوش و زیبا دنبال شد و دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما در دقیقه 20 این فدریکو کیه زا بود که می توانست برای یوونتوس گلزنی کند. با این حال ستاره ایتالیایی نتوانست از موقعیت تک به تک خود استفاده کند.

 

 

1668532

 

 

در دقیقه 28 این آتالانتا بود که موفق شد گل برتری را به ثمر برساند. دووان زاپاتا در مصافی تک به تک با دروازه یوونتوس و با ضربه ای فوق العاده موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

در ادامه نیمه اول نیز یوونتوس تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند و از آن سمت آتالانتا نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر شد. با این حال نهایتاً بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

 

1668525

 

 

در دقیقه 60 آتالانتا در آستانه ثبت یک گل به خودی قرار داشت اما واکنش دروازه بان این تیم مانع از رقم خوردن این اتفاق شد. چند ثانیه بعد نیز ضربه پائولو دیبالا با اختلاف نسبتاً کم از بالای دروازه آتالانتا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 65 یوونتوس تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما ضربه خطرناک آدرین رابیو با واکنش بهتر دروازه‌بان آتالانتا یعنی خوان موسو به کرنر فرستاده شد.

 

 

1668530

 

 

در دقیقه 95 یوونتوس به یک ضربه آزاد پشت محوطه پشت محوطه آتالانتا دست یافت. پائولو دیبالا پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری یک شکست دیگر را در رقابت های سری آ تجربه کرده باشند و وضعیت شان در جدول بدتر از قبل شود.

دیدگاه‌ها