کد خبر : 1794701 | 06 آذر 1400 ساعت 22:42 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

روز دراماتیک فن دایک؛ مثل سوپرمن (عکس)

مدافع هلندی لیورپول اولین گل خود پس از دوران مصدومیت را امروز به ثمر رساند.

روز دراماتیک فن دایک؛ مثل سوپرمن (عکس)

به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد که بتوانیم در مورد اینکه ون دایک امروز چقدر فوق‌العاده و بی‌عیب بود، صحبت کنیم؛ شاید این بازی بهترین بازی او در این فصل تا اینجای کار بوده است. مدافع محبوب لیورپول هم در دفاع عالی بود و هم در ضدحملات بی نظیر ظاهر شد.

 

ویرژیل فن دایک امروز در بازی مقابل ساوتهمپتون اولین گل خود را پس از بازگشت از یک مصدومیت طولانی مدت به ثمر رساند. این یک گل معمولی نبود و او در برابر تیم سابقش آن را به ثمر رساند.

 

1668538

 

در اواخر مهر ماه سال گذشته بود که در جریان دربی جنجالی لیورپول و اورتون، ویرژیل فن دایک درون محوطه جریمه برخورد سنگینی با دروازه‌بان حریف، جردن پیکفورد، داشت. بعد از مشاهده تصاویر آهسته قابل حدس بود که مصدومیت مدافع هلندی بسیار جدی است و همین اتفاق نیز رخ داد و او از زمین مسابقه خارج شد. پاره شدن رباط صلیبی کاپیتان لیورپولی ها خبر بدی بود که هواداران آنها را به شدت ناراحت کرد؛ همان گونه که خبر غیبتش در یورو 2020، خبری تلخ برای هلندی ها بود.

 

1668537

 

او ده ماه بعد به میادین بازگشت و امروز اولین گل خود را بعد از بازگشت به مستطیل سبز به ثمر رساند تا روز بی نقصش در دفاع را با یک گل تکمیل کند. فن دایک در بازی امروز توسط برخی از هواداران تیم سابقش هو شد ولی این در عملکرد او هیچ تاثیر نداشت و مدافع هلندی لیورپول با آمار 100% تکل موفق، 100% موفقیت در دوئل روی زمین، 100 موفقیت در نبردهای داخل محوطه جریمه، 64 پاس (92 درصد موفق)، 6 دفع توپ و یک گل، یکی از ستاره های تیمش در شب درخشانی دیگر برای شاگردان کلوپ بود.

 

1668539

 

فن دایک بعد از به ثمر رساندن گل چهارم تیمش به احترام تیم سابق خود خوشحالی خاصی انجام نداد اما هم تیمی هایش جشنی حسابی برای او برگزار کردند و مثل یک سوپرمن از او استقبال کردند؛ موضوعی که در شبکه های اجتماعی هم مورد توجه هواداران لیورپول قرار گرفته بود و نشانگر محبوبیت بالای مدافع هلندی و البته اتحاد بالا در تیم کلوپ بود.

دیدگاه‌ها