کد خبر : 1794710 | 06 آذر 1400 ساعت 23:45 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

کل‌کل بی‌پایان؛ اسپالتی جواب باشگاه روس را داد

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، یک بار دیگر به باشگاه اسپارتاک مسکو حمله کرد.

کل‌کل بی‌پایان؛ اسپالتی جواب باشگاه روس را داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی اسپارتاک مسکو در بازی رفت مقابل ناپولی تنش‌هایی بین لوچانو اسپالتی و حریف وجود داشت؛ اتفاقی که در مسابقه برگشت نیز شاهد آن بودیم. اسپالتی از دست دادن با سرمربی حریف خودداری کرد و پس از بازی نیز تیم رسانه‌ای باشگاه روسی به او توهین کرد و کنایه های تندی به این سرمربی ایتالیایی زد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که این ماجرا قرار نیست تمام شود چرا که اکنون اسپالتی یک بار دیگر به اظهار نظر در این باره پرداخته است. سرمربی ناپولی گفت: " من مدتی را در روسیه گذراندم، افرادی در آنجا هستند که واقعا حرفه ای هستند و رفتار خوبی دارند. باشگاه‌ها حرفه‌ای هستند که می‌دانند چگونه در فوتبال اروپا باشند. اما در مورد اسپارتاک مسکو آنها احساس می‌کنند می‌توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند.  آنها با دیگران متفاوت هستند."

 

 

1667941

 

 

از اسپالتی به خاطر دست ندادن با سرمربی حریف انتقادات زیادی مطرح شده بود و بسیاری معتقد بودند که خود این سرمربی ایتالیایی در رقم خوردن این جنجال و اتفاقات نقش اصلی را ایفا کرده است. سرمربی ایتالیایی ناپولی در ادامه گفت: "اگر مربی قبل از بازی با من دست ندهد و در ورزشگاهش از من استقبال نکند، این توهین آمیز است. با این حال همه مرا سرزنش می کنند."

دیدگاه‌ها