کد خبر : 1794714 | 06 آذر 1400 ساعت 21:14 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه سلطنت عثمانوف روس بر شمشیربازی جهان

عثمانوف روس برای چهارمین مرتبه رییس فدراسیون جهانی شمشیربازی شد.

ادامه سلطنت عثمانوف روس بر شمشیربازی جهان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، انتخابات فدراسیون جهانی شمشیربازی  در لوزان سوییس و با حضور توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک برگزار شد و علیشر عثمانوف روس برای چهارمین بار به عنوان رییس فدراسیون جهانی شمشیربازی انتخاب شد.  عثمانوف از سال ۲۰۰۸ رییس این فدراسیون است.

 

او پس از این که به عنوان رییس انتخاب شد گفت: من مفتخرم که با حمایت خانواده جهانی شمشیربازی دوباره به عنوان رییس فدراسیون جهانی انتخاب شدم. شمشیربازی به عنوان یک ورزش جهانی، قوی‌تر از همیشه است. توکیو ۲۰۲۰ نقطه عطفی برای شمشیربازی و موفقیت آن چشمگیر بود. من در مورد آینده درخشان شمشیربازی کاملاً مطمئن هستم زیرا امروز ما هزاران نوجوان و نوجوان، مربیان حرفه‌ای و قهرمانان با تجربه، داوران و فدراسیون‌های مرتبط  داریم که ورزش ما را دوست دارند و توسعه می‌دهند.

 

توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی المپیک نیز گفت: انتخاب مجدد دوستم علیشر عثمانوف را به عنوان رییس فدراسیون جهانی تبریک می‌گویم. آقای عثمانوف نقش مهمی در توسعه شمشیربازی در سراسر جهان داشت و من مطمئن هستم که تحت رهبری او این ورزش فوق‌العاده المپیکی به توسعه بیش‌تر خود ادامه خواهد داد.

 

در این انتخابات فضل اله باقرزاده، رییس فدراسیون ایران برای عضویت در هیات اجرایی فدراسیون جهانی کاندیدا شد که موفق به اخذ رای لازم نشد. عباس فاریابی در کمیته قوانین  و شفاعت در کمیته پزشکی عضو شدند.

 

پورسلمان در کمیته داوران، رضا پیکر ارا در کمیته تجهیزات و انوش جهانی در کمیته توسعه موفلق به کسب رای لازم نشدند.

دیدگاه‌ها