کد خبر : 1794717 | 07 آذر 1400 ساعت 00:37 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

حاج‌صفی فرصت بازی پیدا نکرد؛

پیروزی آ. ا. ک با محمدی و انصاری‌فرد

آ. ا. ک آتن در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل جیانینا به برتری رسید.

پیروزی آ. ا. ک با محمدی و انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته یازدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که مثل بازی‌های اخیرش میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت و احسان حاج‌صفی و کریم  انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱ شنبه شب در استادیوم زوسیمادس به مصاف جیانینا رده چهارمی رفت.

 

جیانینا خیلی زود در این بازی خانگی پیش افتاد و در دقیقه ۵ به گل رسید، اما آ. ا. ک آتن تنها چهار دقیقه پس از آن توسط نورالدین امرابط گل تساوی را زد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

 

1668583

 

در نیمه دوم آ. ا. ک آتن شکل هجومی‌تری گرفت و توانست در دقیقه ۹۰ توسط یوگنی شاخوف، آخرین تعویضی خود دروازه جیانینا را باز کند و با این برد جالب توجه سه امتیاز مهم خارج از خانه را بگیرد.

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با کسب پیروزی ۲ بر یک برابر جیانینا ۲۳ امتیازی شد و ضمن اینکه جایگاهش در رتبه دوم جدول سوپر لیگ یونان را تثبیت کرد، به سه امتیازی المپیاکوس صدرنشین رسید.

 

میلاد محمدی پس از انجام هفت بازی در ترکیب آ. ا. ک آتن، در دیدار مقابل جیانینا حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و کریم انصاری‌فرد نیز از دقیقه ۶۰ وارد مسابقه شد و یازدهمین بازی فصل خود را انجام داد، اما احسان حاج‌صفی تا پایان نیمکت‌نشین بود.

 

1668582

دیدگاه‌ها