کد خبر : 1794725 | 07 آذر 1400 ساعت 01:50 | 44.5K بازدید | 18 دیدگاه

سه امتیاز طلایی گرفتیم

ژاوی: این یک واقعیت است، خوش‌شانس بودیم

سرمربی بارسا اعتراف کرد که پیروزی برابر ویارئال را با خوش شانسی به دست آوردند.

ژاوی: این یک واقعیت است، خوش‌شانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دومین بازی متوالی لالیگا با هدایت ژاوی پیروز شود. حریف امشب آبی اناری ها ویارئال بود که با نتیجه 3-1 مغلوب شد. این اولین برد خارج از خانه فصل بارسا بود و برای اولین بار این تیم توانست دو بازی متوالی را پیروز شود.

دیداری که حواشی داوری نیز داشت، تحت تاثیر اشتباه عجیب دقیقه 88 مدافع ویارئال همراه شد تا ممفیس دیپای گل دوم بارسا با بزند و کوتینیو نیز دقیقه 94 گل سوم را زد تا خیال بارسا از بابت برد راحت شود.

 

 

1668576

 

 

ژاوی در پایان بازی گفت:« برابر تیم بزرگی بازی داشتیم و بیش از حد تصوراتم روی توپ و میدان تسلط داشتیم. البته اعتراف می کنم که روی گل دوم خوش شانس بودیم. دیپای به خوبی توانست از آن موقعیت استفاده کند و ما را پیش بیندازند.

البته گل تساوی را هم روی یک پرتاب اوت و اشتباه خودمان زدند. این سه امتیاز واقعا طلایی بود و به ما روحیه فوق العاده ای خواهد داد.»

 

 

1668595

 

 

ژاوی ادامه داد:« معتقدم برای پیروزی گاهی به شانس هم نیاز دارید و امشب ویارئال شایسته باخت نبود. در برخی دقایق از ما برتر بودند و در نیمه دوم شانس های زیادی برای گلزنی داشتند و این واقعیت است. معتقدم باید بهتر پرس می کردیم و در بازی های بعدی باید بیشتر توپ را در اختیار بگیریم. جوان‌های‌مان امشب خوب بودند و برای مثال عبده یک استعداد خالص است. خوش شانس بودیم و نتیجه پایانی کاملا رضایت بخش بود. در پایان بازی منتظر اونای امری بودم تا با او دست بدهم اما عصبانی بود و به رختکن رفت. عصبانیت او را درک نمی کنم ولی در فوتبال از این مسائل پیش می آید.»

دیدگاه‌ها