کد خبر : 1794726 | 07 آذر 1400 ساعت 02:10 | 48.7K بازدید | 39 دیدگاه

عصبانی تر از همیشه

اونای اِمِری به ژاوی، مثل همیشه داور با شما بود

اونای امری سرمربی ویارئال به شدت از عملکرد داوری بازی امشب برابر بارسا خشمگین بود.

اونای اِمِری به ژاوی، مثل همیشه داور با شما بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در زمین ویارئال به برتری 1-3 رسید ولی نتیجه پایانی بازتابی درست از جریان مسابقه نبود. ویارئال پس از زدن گل تساوی در دقیقه 78 می توانست گل پیروزی را بزند اما بر خلاف جهت بازی و روی اشتباه مدافع خودی موقعیتی عالی را تقدیم ممفیس دیپای کردند تا ستاره هلندی گل دوم بارسا را بزند و کوتینیو هم دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی کار را تمام کرد.

 

 

1668603

 

 

این شکستی دیگر برای اونای امری مقابل بارسا بود؛ مربی ای که اغلب برابر بارسا موفق به کسب پیروزی نمی شود.

امری در پایان بازی به شدت عصبانی بود و حاضر نشد با ژاوی دست بدهد. او با نیمکت بارسا تنش لفظی نیز پیدا کرد چرا که اعتقاد داشت داوری به بارسا لطف کرده است.

اشاره او به دو صحنه بود. یکی دقیقه 7 که نه داور و نه وی ای آر، برخورد توپ به دست جرارد پیکه را پنالتی تشخیص ندادند و صحنه حتی بازبینی هم نشد و دیگری، سرنگون شدن رائول آلبیول درون محوطه جریمه بارسا که داور از این صحنه نیز عبور کرد.

 

 

1668605

 

 

طبق ادعای کوپه، امری در پایان بازی با عصبانیت رو به ژاوی کرد و گفت:« مثل همیشه پیروزی را به شما هدیه دادند و داوری با شما بود.»

 

 

1668574

 

1668607

 

 

او به خبرنگاران نیز گفت:« به ویارئال بی احترامی شد. یکی باید برایم توضیح بدهد و مسئولیت این اشتباه را بپیذیرد. درک نمی کنم چرا وی ای آر در صحنه برخورد توپ به دست پیکه ورود نکرد. آن صحنه 99 درصد پنالتی بود و معتقدم روی آلبیول نیز پنالتی شد.»

 

 

1668609

 

 

ژاوی سرمربی بارسا نیز تنش با امری را تایید کرد و گفت:« منتظر بودم با امری دست بدهم ولی بسیار عصبانی بود. عصبانیتش را درک نمی کنم ولی در فوتبال از این مسائل رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها