کد خبر : 1794734 | 07 آذر 1400 ساعت 09:22 | 148.6K بازدید | 110 دیدگاه

مسن و خیلی گران است؛

ذهنیت منفی سرمربی جدید یونایتد به رونالدو!

باید دید شرایط کریستیانو رونالدو زیر نظر رالف رانگنیک در اولدترافورد چگونه خواهد بود.

ذهنیت منفی سرمربی جدید یونایتد به رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رالف رانگنیک به زودی به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی خواهد شد. اخبار حاکی از آن است که این مرد باتجربه و آلمانی تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد داشت و در فصول بعد شاهد حضور او در اولدترافورد بر مسند مدیریت هستیم. اما بی تردید یکی از سوالات مهم در ذهن هواداران فوتبال، آینده کریستیانو رونالدو زیر نظر رالف رانگنیک در فصل جاری و اهمیت نقش این ستاره پرتغالی در شرایط جدید باشگاه خواهد بود.

 

اما جالب اینجاست رالف رانگنیک در گذشته روی خوشی به استفاده از ستاره های بزرگ نشان نداده و بیشتر خود را علاقمند به استفاده از نیروهای جوان و بازیکنان زحمت کش معرفی کرده بود. در سال 2016 و هنگام حضور این سرمربی در باشگاه لایپزیش، از او در مورد احتمال کار کردن با فوق ستاره های بزرگی چون رونالدو و لیونل مسی سوال شد و رالف رانگنیک پاسخ غیرمنتظره ای به این سوال داده بود.

 

1668238

 

رالف رانگنیک در آن مقطع گفته بود: "این تصور که ممکن است بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی برای تیمی مانند لایپزیش بازی کنند خنده دار و مضحک است. البته من علاقه زیادی هم به کار کردن با چنین بازیکنانی ندارم، زیرا هر دوی آنها مسن، کم انرژی و بیش از اندازه گران قیمت هستند."

 

همچنین رالف رانگنیک در جای دیگری مدعی شد ترجیح می دهد از بازیکنان زحمت کش و پرانرژی در ترکیب خود استفاده کند تا ستاره های بزرگ. بررسی کارشناسان نشان می دهد بازیکنی مانند رونالدو از کمترین میزان پرس و تحت فشار گذاشتن بازیکنان حریف در بین مهاجمان در لیگ برتر برخوردار است و باید دید واکنش رالف رانگنیک به همکاری در این مقطع با این بازیکن چه خواهد بود. او حتی در سال 2016 نیز رونالدو را مسن و کم انرژی توصیف کرده بود و حالا احتمالا این نظریه در ذهن رالف رانگنیک تقویت هم شده است.

 

البته رالف رانگنیک بر اساس اخبار منتشر شده تا امروز به صورت موقت و تا پایان فصل هدایت یونایتد را به عهده خواهد داشت و به همین علت ممکن است شاهد انعطاف پذیری او نسبت به استفاده از کریستیانو رونالدو در ترکیب یونایتد در ادامه فصل جاری باشیم.

 

اما میزان پایین تحرک رونالدو در سال های اخیر که طبیعتا با گذر زمان کاهش هم می یابد، از نظر بسیاری یکی از چند عامل افت یونایتد در همین مدت نیز بوده است. در واقع بازیکنان بزرگی مانند رونالدو و لیونل مسی اگرچه قدرت گلزنی خیره کننده ای دارند، اما به دفاع تیمی کمک نمی کنند و به همین علت تیم های مقابل دیرتر در مقابل خط پرس قرار گرفته و فرصت بیشتری برای خلق موقعیت دارند.

 

1661653

دیدگاه‌ها