کد خبر : 1794736 | 07 آذر 1400 ساعت 09:24 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی در انتخابی، شرط حضور در تیم ملی سابر

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ترکیب تیم ملی پس از برگزاری مسابقه انتخابی مشخص می‌شود و این طور نیست که از الان کسی انتخاب شده باشد.

پیروزی در انتخابی، شرط حضور در تیم ملی سابر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امین قربانی درباره این که با نبود مجتبی عابدینی و تغییرات در ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر، نفرات سوم و چهارم تیم را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ تاکید کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی سابر مردان از ۱۴ تا ۲۲ آذر برگزار می‌شود. ما مشورت‌های لازم را با آقای فخری مدیر فنی تیم ملی سابر در مورد برگزاری اردوها و نحوه انتخابی انجام دادیم و در این اردو از ملی‌پوشان تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت. در این اردو علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر حضور دارند. هم‌چنین از نفرات رده جوانان هم دعوت می‌کنیم که چند جلسه با تیم بزرگسالان تمرین داشته باشند تا تجربه خوبی برای‌شان باشد. 

 

 او ادامه داد: برنامه ما برای انتخاب ترکیب تیم جهت حضور در جام جهانی گرجستان این است که در اردوهای بعدی مسابقه انتخابی برگزار می‌کنیم و تمام نفرات موظف هستند که در این انتخابی شرکت کنند. افرادی برای اعزام انتخاب می‌شوند که بتوانند پیروز این مسابقه انتخابی باشند و این‌طور نیست که از الان نفرات اول تا چهارم  تیم مشخص شده باشند. 

 

قربانی  در پاسخ به این پرسش که با آغاز اردو چه کسی به او کمک می‌کند؟ گفت: رضا پیکر آرا کمک من در اردوهای تیم ملی است. 

دیدگاه‌ها