کد خبر : 1794741 | 07 آذر 1400 ساعت 09:41 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی؛ خارج از خانه فقط با تیم های مدعی

نساجی تا اکنون سه بازی در خانه و سه بازی در خارج از خانه برگزار کرده و در هفته هفتم لیگ برترهم میهمان سپاهان در استادیوم نقش جهان است که در صدر جدول بسر می برد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی پیش از رویایی با سپاهان در هر سه دیدار خارج از خانه میهمان تیم های مدعی قهرمانی بوده است. این تیم در بازی نخست خارج از خانه بازی در برابر پرسپولیس را در استادیوم آزادی تجربه کرد که دو بر یک باخت. در ادامه به مصاف گل گهر در سیرجان رفت که موفق شد حریف را با نتیجه یک بر یک متوقف کند و بار دیگر به آزادی آمد و این بار در برابر استقلال دست پر میدان را ترک و به حداقل امتیاز بازی دست یافت. 

 

قرعه برای تیم نساجی دست کم در هفته های ابتدایی به گونه ای تنظیم شده که در بازی های خارج از خانه باید با تیم های مدعی بازی کند. مصاف با سپاهان چهارمین دیدار نساجی با تیم های مدعی قهرمانی در این فصل از بازی ها خواهد بود. نساجی در دیدار پنجم خارج از خانه هم به مصاف فولاد می رود که فصل گذشته قهرمان جام حذفی شده است. 

 

1668642

یک بازی سخت دیگر برای مسعود شجاعی و همبازیانش؛ اینبار با سپاهان در استادیوم نقش جهان

 

کسب 6 امتیاز از 6 بازی در هفته های ابتدایی نشان می دهد نساجی در هفته های ابتدایی بازی های سختی را پشت سر گذاشته است. جدا از رویایی با حریفان سخت بازی در زمین بد شهدای ساری هم به روند امتیاز گیری بد تیم مازنی ضربه زده است تا جایی که باشگاه نساجی بعد از دیدار با پیکان اعلام کرد تا زمان مهیا شدن استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر دیگر بازی های خانگی خود را در مازندران انجام نخواهد داد. 

 

با توجه به نمایش خوب نساجی در دیدار با تیم های پرسپولیس – گل گهر و استقلال در خارج از خانه پیش بینی می شود دیدار نساجی در برابر سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر هم تبدیل به یکی از بازی های زیبای هفته در استادیوم نقش جهان تبدیل شود. جالب اینکه دو تیم پیش از شروع لیگ برتر دو دیدار دوستانه در تهران برگزار کردند که در اولین بازی سپاهان با 4 گل پیروز شد و در بازی دوم دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

 

1668641

کریم اسلامی با زدن 3 گل در 6 هفته ابتدایی یکی از مدعیان آقای گلی در فصل جاری بازی ها به حساب می آید

دیدگاه‌ها