کد خبر : 1794745 | 07 آذر 1400 ساعت 09:56 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیر رسانه‌ای السد به انتخاب جانشین ژاوی

مدیررسانه ای باشگاه السد به سوالات پیرامون علت عدم انتخاب جانشین ژاوی پاسخ داد.

واکنش مدیر رسانه‌ای السد به انتخاب جانشین ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه از جدایی ژاوی از السد و پیوستن او به بارسلونا نزدیک به 3 هفته می گذرد، هنوز مدیران تیم قطری جانشینی برای سرمربی خودشان انتخاب نکرده اند. اسطوره بلوگرانا که تیم را در وضعیت بسیار خوبی در لیگ ستارگان قطر به مدیران تیم تحویل داد، سومین دیدار خود بر روی نیمکت بارسا را نیز تجربه کرد اما مسئولان قطری هنوز جانشین او را انتخاب نکرده اند.

 

این مسئله باعث شده است تا هواداران قهرمان قطر بابت آینده تیمشان ابراز نگرانی کنند و حتی انتقادها از مدیریت تیم نیز بالا بگیرد. در همین رابطه، انصاری مدیررسانه ای باشگاه السد درباره علت عدم انتخاب جانشین ژاوی گفت: ما هیچ عجله ای برای این کار نداریم و اوضاع تیم خوب است. به دلیل بازی های بین المللی و جام عرب، تیم ما تکمیل نیست و حتی اگر مربی هم وجود داشته باشد، نمی تواند تمام بازیکنان را تمرین دهد.

 

وی ادامه داد: ما فقط دو بازیکن حرفه ای در تمرینات داریم و سایر نفرات در اردوی تیم ملی هستند. در حال حاضر 7 بازیکن جوان در تمرینات حضور دارند و تمرین خاصی برگزار نمی شود. ما در حال مذاکره هستیم  و در روزهای آینده نیز وضعیت سرمربی تیم مشخص می شود و با یکی از گزینه های مدنظر به توافق خواهیم رسید.

 

السد در حال حاضر با 8 پیروزی و یک تساوی از 9 دیدار خود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر در صدر جدول رده بندی ایستاده است. باید دید در روزهای آینده مدیران السد با کدام یک از گزینه های مدنظر خود به توافق خواهند رسید.

دیدگاه‌ها