کد خبر : 1794746 | 07 آذر 1400 ساعت 09:58 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی تیم ملی از ترکیه به قطر می‌رود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای زیر نظر گرفتن بازیهای مجید حسینی به ترکیه سفر کرده است برنامه بعدی اش حضور در قطر و زیر نظر گرفتن ملی پوشان ایرانی در این کشور است.

سرمربی تیم ملی از ترکیه به قطر می‌رود 

به گزارش "ورزش سه"، با تعطیلی بازی های تیم ملی اسکوچیچ چند بازی لیگ برتر را از نزدیک تماشا کرد که می توان به دیدارهایی از سپاهان – تراکتور – استقلال – پرسپولیس و ... اشاره کرد و حال درصدد ارزیابی ملی پوشان ایرانی در خارج از کشور است و این بدین معنی است که هر لحظه لیست تیم ملی می تواند تغییر کرد.

 

تیم ملی در بازی بعدی خود 7 بهمن در استادیوم آزادی میزبان عراق خواهد بود و 5 روز بعد از این بازی هم دیدار با امارات را در خانه تجربه خواهد کرد. شرایط ایران در جدول رده بندی به گونه ای است که می تواند با پیروزی در این دیدارها پیش از اتمام مسابقات مقدماتی جام جهانی جشن حضور در دوحه را برگزار کند. 

 

اما بر خلاف خبر اعلام شده اسکوچیچ برنامه ای برای حضور در پرتغال و دیدار با مهدی طارمی ندارد. پیش تر اینطور اعلام شده بود اسکوچیچ راهی پرتغال خواهد شد تا دیداری با مهدی طارمی داشته باشد. البته سرمربی تیم ملی برای پایان دادن به این سوء تفاهم گام های اساسی برداشته است. او ضمن تماس با مهدی طارمی که بی پاسخ ماند در تازه ترین مصاحبه خود از مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن پورتو یاد کرد و و حال نوبت مهدی طارمی است که نشان دهد چقدر برای بازی در تیم ملی اشتیاق دارد. 

 

این برای چندمین بار است که اسکوچیچ با حضور در کشورهای خارجی از نزدیک عملکرد بازیکنان ایرانی را در باشگاه های خارجی زیر نظر می گیرد.

دیدگاه‌ها