کد خبر : 1794751 | 07 آذر 1400 ساعت 10:18 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

پانزده ساعت لایو؛ دستگرمی بی‌این برای جام جهانی

کمپانی بی‌این اسپورت صاحب امتیاز انحصاری پخش رقابت‌های موندیال عرب 2021 خواهد بود.

پانزده ساعت لایو؛ دستگرمی بی‌این برای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، این توافق نامه بین اسپورت با فیفا شامل تمام 32 بازی مسابقات بین 16 تیم عربی است که در قطر حاضرند تا این رقابت عربی را آغاز کنند. بین اسپورت در پوشش این رقابت‌های از سه زبان انگلیسی، عربی و فرانسوی کمک خواهد گرفت.

 

تورنمنت فیفا موندیال عرب از سه‌شنبه این هفته آغاز می‌شود و نوزده روز به طول خواهد انجامید و تاریخ آن طوری مقرر شده که منطبق بر برگزاری رقابت‌های جام جهانی سال 2022 در قطر باشد. در واقع تاریخ 18 دسامبر که به عنوان فینال مسابقات عرب کاپ در نظر گرفته شده یک روز پیش از تاریخ برگزاری فینال در رقابت‌های جام جهانی قطر خواهد بود.

 

رقابت‌های موندیال عرب زیر چتر فیفا برگزار می‌شود؛ پیش از این اتحادیه کشورهای عرب‌زبان مسئول برگزاری این مسابقات بود. 

 

1668655

 

کمپانی بی‌این اسپورت یکی از شرکای اصلی پخش جام جهانی فیفا در مسابقات فوتبال مردان و زنان است و همچنین پخش کننده رسمی و انحصاری جام جهانی قطر 2022 در 25 کشور از جمله خاورمیانه، شمال آفریقا و فرانسه است.

 

بی‌این اسپورت برای مسابقات فوتبال جام عرب روزانه نزدیک به 15 ساعت پخش زنده خواهد داد و اعلام کرده در تحلیل این مسابقات از مهم‌ترین چهره‌های فوتبال عربی استفاده خواهد کرد. همچنین سوشال مدیای این شبکه بزرگ قطری پوشش کاملی بر تصاویر این رقابت‌ها خواهند داشت.

دیدگاه‌ها