کد خبر : 1794767 | 07 آذر 1400 ساعت 11:20 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

نباید بازی با پرسپولیس را حساس کنیم؛

پورمحمد: کمالوند را با این کارها بستری کردند

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان از شرایط دشواری که این تیم در لیگ برتر دارد، ابراز ناراحتی کرد.

پورمحمد: کمالوند را با این کارها بستری کردند

به گزارش "ورزش سه"، مسعود پورمحمد درباره دیدار اخیر نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و به نظرم در نیمه اول تیم ما عالی کار کرد. در نیمه دوم هم روند بازی خیلی خوب بود، اما عدم اعلام یک پنالتی برای ما موجب آن اتفاقات شد که به نظرم درست بود.

 

او ادامه داد: هفته قبل هم مقابل آلومینیوم بابت داوری صدمه خوردیم و انتظار داشتیم داوری  عادلانه سوت بزند، نه اینکه به نفع ما بگیرد. یک پنالتی در بازی با مس رفسنجان گرفته شد که خیلی‌ها معتقد بودند اتفاقی رخ نداده، اما درست سه دقیقه بعد از اعلام پنالتی به ضرر ما، یک پنالتی ۱۰۰ درصد را برای ما نگرفتند که اگر خطای هند اعلام می‌شد، می‌توانست تاثیر زیادی در روند بازی بگذارد. متاسفانه هر اندازه هم تلاش کردیم، نتوانستیم به گل برسیم و امتیاز نگرفتیم.

 

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که طی دو دیدار اخیرشان عملکرد خوبی داشته و روی دو پنالتی دروازه‌اش باز شده، عنوان کرد: در  دو بازی اخیرمان حداقل می توانستیم ۴ امتیاز بگیریم، اما ۴ امتیاز ما تبدیل به صفر امتیاز شد. یعنی اگر این اتفاقات نمی افتاد، جزو ۵-۴ تیم بالای جدول بودیم ولی دیگر گذشته و امیدوارم از این به بعد داوری ها به ضررمان نباشد. ما امیدوار هستیم تلاشی که در تمرینات و مسابقات انجام می‌دهیم، در رقم خوردن نتیجه مسابقه با یک سوت اشتباه برنگردد. بچه‌های ما با تمام توان تلاش کردند و غیرت گذاشتند، اما نتیجه دلخواه ما بخاطر اتفاقات غیر فنی به دست نمی‌آید.

 

1668693

 

پورمحمد در خصوص شرایط مالی نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: من با ۱۰ مربی کار کردم، اما تاکنون ندیده‌ام یک سرمربی مثل آقای کمالوند تا این اندازه درگیر فراهم کردن پول و امکانات باشگاه باشد. همه هم‌قسم شده بودیم تا در دیدار با مس رفسنجان حداقل برای آقای کمالوند یک نتیجه خوب بگیریم ولی متاسفانه دیدید داوری اجازه نداد به خواسته خودمان برسیم.

 

او یادآور شد: دیدار با مس رفسنجان برای ما تمام شد و خودمان را برای دیدار با پرسپولیس آماده کرده‌ایم. این مسابقه هم مثل دیگر بازی‌های لیگ برتر است و بی‌دلیل نباید آن را حساس کنیم. به نظرم اگر نمایش دو، سه بازی اخیر را داشته باشیم، می‌توانیم پرسپولیس را اذیت کنیم و امتیاز بگیریم.

 

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان ادامه داد: از آقای کمالوند تشکر می‌کنم که این حرف تمام بچه‌های تیم است. در طول هفته گذشته دیدیم که ایشان تا چه اندازه پیگیر مطالبات ما بود. بنده در جریان هستم که بخاطر فشار زیاد کاری و عصبی، آقای کمالوند دو روز پس از بازی با آلومینیوم در بیمارستان بستری شد، اما خدا را شکر توانست مسائل به وجود آمده را حل کند و مشکلات برطرف شود تا ان‌شاالله با یک روحیه بالا مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها