کد خبر : 1794778 | 07 آذر 1400 ساعت 11:41 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

کاررا در تمرین گل گهر؛ جانشین شاکری از زیمبابوه؟

دو بازیکن جدیدی که گل گهر به خدمت گرفته، رفته رفته شرایط حضور در میدان مسابقه را پیدا می‌کنند.

کاررا در تمرین گل گهر؛ جانشین شاکری از زیمبابوه؟

به گزارش "ورزش سه"،  با مصدومیت یونس شاکری امیرقلعه نویی به دنبال جذب یک مهاجم خارجی رفت و اگرچه حضور اریک بایناما مهاجم گابنی در اردوی آبی‌پوشان سیرجانی قطعی شده بود، اما یک بازیکن دیگر نیز مورد توجه سرمربی گل گهر قرار گرفت و کاررا به تیم اضافه شود. او حالا طی 10 روز زیر نظر گرفته می‌شود تا در صورت جلب رضایت اعضای کادر فنی در جمع آبی پوشان سیرجانی باقی بماند.


اریک بایناما اما اولین بازی خود را در دیدار برابر استقلال تجربه کرد و در روزی که به نظر می‌رسید با توجه به حساسیت های مسابقه، مشاهده برد یکی از تیم های گل گهر و استقلال خیلی بعیدتر از ثبت نتیجه تساوی است و بازی بسته ای را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، بازیکن گابنی گل‌گهر پرتلاش ظاهر شد و بارها علی رغم بازی در بخش تهاجمی، در فاز دفاعی هم دیده شد.


کاررا دیگر بازیکن آفریقایی گل گهر است که احتمالا از بازی بعدی گل گهری ها می‌تواند به ترکیب تیم اضافه شود تا پرکننده جای خالی یونس شاکری باشد. این بازیکن توانایی بازی در پست وینگر و مهاجم را دارد و امیرقلعه نویی امیدوار است در روزهایی که تیمش به یک بازیکن تمام کننده نیاز مبرم دارد، کاررا بتواند این وظیفه را به خوبی مانند دورانی که کی‌روش ناشناس بود و با گلزنی خودش را مطرح کرد، به انجام برساند.

 

1668706

دیدگاه‌ها