کد خبر : 1794794 | 07 آذر 1400 ساعت 13:02 | 35.7K بازدید | 14 دیدگاه

عبداللهی: پرسپولیس ششمین بازی تدارکاتی ماست

حمید عبداللهی، مربی نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس از مشکلات داوری علیه تیم گفت.

عبداللهی: پرسپولیس ششمین بازی تدارکاتی ماست

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به محرومیت فراز کمالوند، حمید عبداللهی در کنفرانس پیش از بازی مقابل پرسپولیس در هفته هفتم حاضر شد و توضیحاتی در خصوص شرایط تیم‌شان داد.


او در ابتدا گفت: در مورد تیم نفت مسجد سلیمان باید خدمت‌تان عرض کنم که دو هفته بسیار بد و سخت را گذراندیم. بازی با آلومینیوم اراک که خطای بیرون محوطه را با نظر کمک داور در محوطه آوردند و منجر به پناتی شد؛ آن هم دقیقه ۴۶ نیمه اول که یک-هیچ جلو بودیم و نتیجه می‌توانست فرق کند. مورد دیگر هم هفته پیش بود که داور یک صحنه سخت را از دور پنالتی به نفع مس تشخیص داد ولی یک هند واضح که تماشاگران هم تشخیص دادند را ایشان برای ما پنالتی نگرفت و بازهم ما سه امتیاز از دست دادیم‌. اینکه داور را محروم کنند برای نفت مسجدسلیمان نتیجه‌ای ندارد و چیر مثبتی برایمان ندارد.

 

او ادامه داد: به هرحال ما تیم نفت مسجد سلیمانیم و مثل پرسپولیس و تیم‌های بزرگ دیگر ده تا ملی‌پوش نداریم و تمام توان‌مان را می‌گذاریم که از نظر فتی یک بازی را یک-هیچ ببریم، دو-یک ببریم یا مساوی کنیم و این هم اگر قرار باشد در صحنه‌هایی که شبهه برانگیز است داور به ضرر ما سوت بزند مثل بازی با آلومینیوم که خط طولی اصلا ربطی به کمک داور نداشت، برای تیم ما قابل جبران نیست و ما این دو هفته را سخت گذراندیم.

عبداللهی در مورد ضرر پرسپولیس از داوری بیان کرد: ممکن است پرسپولیس هم از داوری متضرر شده باشد ولی فرقش با تیم ما این است که ما امتیاز از دست دادیم ولی پرسپولیس نه. تلاش کردیم در تیم‌مان در این دوهفته تغییراتی از نظر روحی روانی ایجاد کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب را انجام دهیم و بازیکنان‌مان با جسارت کامل جلوی پرسپولیس بازی کنند تا تماشاگران لذت ببرند.

 

مربی نفت در پایان گفت: تیم نفت مسجد سلیمان همانطور که می‌دانید دیرتر از همه تیم‌ها تشکیل شد و این ششمین بازی تدارکاتی‌مان است که می‌خواهیم انجام دهیم و به آن پلنی که مدنظر باشگاه و سرمربی است قطعا می‌رسیم و این تیم به جایگاهی که باید در انتهای فصل می‌رسد.

دیدگاه‌ها