کد خبر : 1794796 | 07 آذر 1400 ساعت 13:10 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور یزدانی و ستاره های خارجی رخ می دهد؛

فینال لیگ کشتی ایران در حد قهرمانی جهان

به نظر می رسد مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد بار دیگر تب کشتی را در ایران بالا خواهد برد و شاهد نبردهای تماشایی روی تشک هستیم.

فینال لیگ کشتی ایران در حد قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، شش کشتی گیر عنوان دار خارجی و اکثر ستاره های داخلی در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد روی تشک خواهند رفت. به جز دانشگاه آزاد اسلامی که کم ستاره تر و بدون کشتی گیر خارجی به نیمه نهایی پای می گذارد، سه تیم دیگر یعنی فولادین ذوب آمل، صنایع مازندران و داروسازی سهند ارس با استفاده از کشتی گیران خارجی و ستاره های کشتی ایران مدعی قهرمانی هستند.


همین اتفاق باعث شده تا در آستانه برگزاری این رقابت ها که 18 آذرماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود، برخی از دوئل های احتمالی را بررسی کنیم. البته در برخی از اوزان سه مدعی حضور دارند که ممکن است در نیمه نهایی، رده بندی یا فینال به مصاف هم بروند.


61 کیلو:
رضا اطری – عباس گادجی ماگمدوف(قهرمان جهانی نروژ)

65 کیلو:
مرتضی قیاسی – زاگیر شاخیف(قهرمان جهانی نروژ)

74 کیلو:
مصطفی حسین خانی - حبیب کادجی محمداف(نایب قهرمان المپیک)

86 کیلو:
حسن یزدانی-آرتور نایفونوف(مدال برنز المپیک و جهان)- کامران قاسمپور

92 کیلو:
علیرضا کریمی – محمد جواد ابراهیمی

97 کیلو:
مجتبی گلیج- علی شعبانی- محمدحسین محمدیان

125 کیلو:
امیرحسین زارع – امین طاهری – جابر صادق زاده

 

بدون شک با حضور حسن یزدانی، آرتور نایفونوف و کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم، جذاب ترین رقابت در این وزن برگزار خواهد شد؛ اگرچه گفته می شود قاسمپور به دلیل مصدومیت گفته قادر به حضور روی تشک نیست. از سوی دیگر در سنگین وزن هم بار دیگر شاهد دوئل امیرحسین زارع و امین طاهری هستیم که سال گذشته با پیروزی طاهری همراه بود، اما در نهایت زارع بود که به المپیک و جهانی رفت و به عنوان قهرمانی هم رسید.

دیدگاه‌ها