کد خبر : 1794804 | 07 آذر 1400 ساعت 13:48 | 14.4K بازدید | 11 دیدگاه

دفاعیه درودگر در برابر انتقاد و سوء برداشت‌ها

محمدصادق درودگر از مسئولان اقتصادی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در یادداشتی به دفاع از خود در برابر برخی شایعات پرداخت.

دفاعیه درودگر در برابر انتقاد و سوء برداشت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، درودگر که در برنامه این هفته ورزش و مردم حاضر شده بود در مناظره با فرشیدسمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال عبارتی را به زبان آورد که باعث برخی سوء برداشت‌ها از این جملات شد تا جایی که وی پس از انتشار متنی در صفحه اینستاگرام این بار در یک یادداشت بلندتر در این باره به صورت کامل توضیح داده است:


سلام ودرود بر هواداران نجیب فوتبال ایران. متاسفانه در برنامه تلویزیونی روز گذشته ورزش و مردم در شبکه اول سیما وقتی نماینده باشگاه بزرگ ومردمی استقلال، درمقابل منطق و ادله ارائه شده قدرت پاسخگویی نداشت به شیوه ای ناجوانمردانه وبا تمام وقاحت جمله ای را با تغییرات خاص بر زبان می آورند که متبادر کننده نظر مقام عالی رهبری در برابر امریکای جهانخوار است موضوعی در برابر دشمن خارجی و بی ارتباط به فوتبال ایران.

 اساسا برای بنده در آن لحظه هیچگونه ارتباطی با بیانات مقام  رهبری را ترسیم نمی نمود و تمرکز بنده روی موضوع بحث و ارائه موارد قانونی بود و فقط در ذهن خود بزن در رویی سازمان لیگ در برابر  استقلال و چند اینکه برابر ضربه خواهید خورد را تحلیل نمودم.

 

بی شک هر هواداری که دل در گرو باشگاه عزیز  استقلال و انقلاب ایران دارد استفاده از این روش زشت و ناپسند را برای زیر سئوال بردن افراد و استفاده از هر ابزاری حتی ارزش های کشور برای رسیدن به هدف را محکوم میکند. لازم است از صمیم قلب توضیح دهم از هرگونه تصمیم و عمد در این رابطه برائت جسته و صادقانه اعلام مینمایم به هیچ عنوان چنین جسارتی از اینجانب در هیچ زمانی رخ نداده و نخواهد داد.

 

 چنانچه هواداران محترم فوتبال و دلبستگان انقلاب به خاطر این سوء برداشت عامدانه افراد قلیلی که برایشان هدف وسیله را توجیه میکند دچار اندوه شده اند از آنها پوزش طلبیده و اطمینان میدهم به هیچ عنوان چنین اظهار نظری از سوی بنده در خصوص رهبری انقلاب بیان نگردیده و چنین  بیانی را انجام نداده ام .

بنده فقط در خصوص مطلب بزنی چند برابر خواهی خورد  نماینده باشگاه استقلال پاسخ داده‌ام. بنظر میرسد: همه آنانی که سعی در نشر چنین مطالبی نموده‌اند نیز باید در تعهد خود به انقلاب و کشور بازنگری نموده و به خود اجازه ندهند به خاطر  دفاع غلط از رفتار غیر قانونی خود همه ارزشها را زیر پا گذاشته و به نشر ادبیات و موضوعاتی بپردازند که موجبات تضعیف کشور در برابر انبوه مشکلات موجود و وهن ارزشها را فراهم سازد.

دیدگاه‌ها