کد خبر : 1794805 | 07 آذر 1400 ساعت 13:49 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

یک هفته تا بازگشت ژنرال به مستطیل سبز

بر اساس اعلام مدیررسانه گل گهر، سرمربی این تیم از هفته آینده می تواند روی نیمکت سیرجانی ها بنشیند.

یک هفته تا بازگشت ژنرال به مستطیل سبز

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس حکم سنگینی که پس از بازی گل گهر و استقلال در جام حذفی فصل گذشته برای امیر قلعه نویی صادر شد، این مربی به ۳ ماه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد؛ محرومیت سرمربی گل گهر از تاریخ شروع لیگ بیست و یکم اعمال شد و او طی 6 هفته اخیر در کنار شاگردانش حضور نداشت.

 

طی روزهای اخیر خبرهایی در مورد تعلیق نصف باقی مانده از محرومیت قلعه نویی به گوش می رسید که سیامک قلیچ خانی، مدیر مدیر رسانه‌ای گل گهر آن را تایید کرده و از بازگشت سرمربی باتجربه سیرجانی ها به مستطیل سبز خبر داد.

 

بر اساس قانون در محرومیت های طولانی مدت، فرد محکوم در صورت پرداخت جریمه نقدی، می تواند درخواست تعلیق نصف باقی مانده از محرومیت خود را بدهد. قلیچ خانی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته هفتم در این خصوص گفت:

"در مورد آقای قلعه نویی ما اعتراضی نداریم. مدت محرومیت ایشان مشخص است. ما فقط درخواست کردیم چون یک عرف در جامعه ورزش و حتی بحث قضایی است که اگر نیمی از محرومیتشان طی شود می توان آن را تعلیق کرد. به این ترتیب روز 12 آذر محرومیت آقای قلعه نویی می گذرد و ما درخواست و خواهش کردیم که اگر می شود بقیه محرومیت تعلیق شود."

 

بر اساس شرایط فوق امیر قلعه نویی می تواند در هفته هشتم و بازی حساس مقابل سپاهان روی نیمکت تیمش بنشیند که قطعا می تواند اتفاقی خوب برای او و شاگردانش باشد. باشگاه گل گهر همین درخواست را برای تعلیق محرومیت باقی مانده سعید الهویی، مربی این باشگاه هم داده است.

دیدگاه‌ها