کد خبر : 1794808 | 07 آذر 1400 ساعت 13:52 | 12.7K بازدید | 8 دیدگاه

استراحت دادن به ۵-۴ داور جالب نیست؛

حسینی: امیدوارم داوری‌ها فدای دربی نشود!

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد در بازی فردا مقابل گل‌گهر از داوری متضرر نشوند.

حسینی: امیدوارم داوری‌ها فدای دربی نشود!

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل‌گهر اظهار کرد: فردا با تیمی بازی داریم که از نظر کادر فنی، بازیکن و امکانات در سطح بالایی هستند و نفرات قدرتمندی دارند. گل‌گهر تیمی است که در بحث فنی شکل خوبی داشته و از امکانات خوبی بهره می‌برد و این مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

 

او ادامه داد: بچه‌های ما در بازی فردا حق کوچک‌ترین اشتباهی ندارند و اگر یک لحظه غفلت کنیم، ضربه می‌خوریم. باید با تمرکز کامل و بدون اشتباه ظاهر شویم و امیدوارم یک بازی خوب و جذاب را داشته باشیم.

مربی پیکان در خصوص علت تغییر ورزشگاه این تیم و برگزاری بازی برابر گل‌گهر در استادیوم پاس قوامین ابراز کرد: واقعیت این است که کیفیت زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج بخاطر برگزاری دیدارهای متعدد پایین آمده بود و فکر می‌کنم در آن استادیوم هر روز یک مسابقه انجام می‌شد. باشگاه ما نیز واقعا زحمت کشید و جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که یک زمین با کیفیت چمن خوب در ورزشگاه دستگردی را برای این مسابقه مهیا کنند و این اتفاق به بهتر شدن کیفیت بازی کمک می‌کند.

 

حسینی درباره متضرر شدن از داوری در بازی هفته قبل و قضاوت ترابیان در دیدار فردا عنوان کرد: در مسابقه هفته گذشته داور یکی، دو اشتباه خیلی تاثیرگذار داشت و در مصاحبه بعد از بازی با نساجی به داور خسته نباشید گفتم، اما واقعیت این است در خطایی که روی خط محوطه جریمه اتفاق افتاد، ممکن بود نتیجه بازی تغییر کند. امیدوارم فردا کیفیت داوری به یک شکلی باشد تا هر دو تیم ضربه نخورد.

 

سرمربی تیم پیکان یادآور شد: اتفاق جالب در بازی‌های این هفته، ندادن قضاوت به داوران با تجربه است. نمی‌دانم بخاطر برگزاری دربی هفته آینده بوده که کمیته داوران این تصمیم‌گیری را داشته یا علت دیگری دارد ولی هرچه بوده، تصمیم‌گیری جالبی نیست چون رُکن داوری خیلی اهمیت دارد. اینکه شما به چهار، پنج داور خوب استراحت بدهید، روی کیفیت داوری مسابقات تاثیر بگذارد. امیدوارم داور بازی فردا قضاوت خوبی داشته باشد و هیچ تیمی ضربه نخورد چون هفته قبل واقعا اذیت شدیم.

دیدگاه‌ها