کد خبر : 1794809 | 07 آذر 1400 ساعت 14:04 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

راضی نیستیم ولی شرایط بدی هم نداریم؛

سرآسیایی: انتظار معجزه از بازیکن گابنی نداریم

مربی تیم گل گهر معتقد است که فشاری روی این تیم نیست و گل گهر طبق برنامه پیش می رود.

سرآسیایی: انتظار معجزه از بازیکن گابنی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر 6 هفته نخست لیگ برتر را بدون اینکه امیر قلعه نویی را کنار خود داشته باشد پشت سر گذاشت و در حال حاضر با 10 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی حضور دارد. مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل گهر در نشست خبری پیش از بازی فردای تیم مقابل پیکان در هفته هفتم مثل هفته های گذشته حضور یافت. صحبت های او را در مورد بازی فردا و شرایط گل گهر می خوانید:

 

پیکان فوتبال قابل احترامی بازی می کند
به باشگاه خوب پیکان تبریک می گویم؛ آنها با یک مدیریت جوان و فوتبالی و یک کادر فنی جوان و شجاع امسال شرایط بهتری نسبت به هر سال دارند. پیکان با بازیکنان جوانی که دارد پتانسیل بالایی از لحاظ کیفیت دارد و فوتبال قابل احترامی بازی می کند. شرایط جدولی و نتایجی که گرفته اند نشان دهنده این موضوع است.

 

راضی نیستیم ولی شرایط بدی هم نداریم
اتفاقات و محدودیت هایی داشتیم که از جمله آن می توان به محرومیت آقای قلعه نویی و الهویی که ضربه بزرگی به ما زد اشاره کنیم. یونس شاکری و احمد زنده روح را از دست دادیم و این اتفاقات با توجه تفکراتی که تیم را بر اساس آن بسته بودیم، اختلالاتی را به وجود آورد. با مدیریت آقای قلعه نویی و زحماتی که کشیده شد، شرایط کنترل شد. راضی نیستیم ولی شرایط بدی هم نداریم. پتانسیل باشگاه قطعا بالاتر از این شرایط است. بازیکنان تلاش زیادی کرده اند و تیم متحدی داریم.

 

انگیزه کافی برای کسب سه امتیاز داریم
با توجه به تمرینات و تحلیل هایی که داشتیم آماده بازی با پیکان هستیم. پیکان امسال تیم باکیفیت و جوانی است و در بخش انتقال مخصوصا حرف های زیادی دارد و بسیار خطرناک است. برای این بازی برنامه ریزی کرده ایم. با همه این توصیفات و احترامی که برای پیکان قائل هستیم انگیزه کافی برای کسب سه امتیاز خارج از خانه داریم. انشالله با تلاش بچه ها به این هدف دست پیدا می کنیم و امیدوارم که برنده اصلی هم داوران خوب بازی باشند.

 

فشاری را تحمل نمی کنیم
سرآسیایی در پاسخ به این سوال که با توجه به بازیکنان جذب شده توسط گل گهر، فشار زیادی روی این تیم وجود دارد و خیلی ها گل گهر را مدعی کسب سهمیه می دانند اما نتایج این تیم هنوز آن نتایجی نیست که تصور می شد، گفت: من در جلسات قبلی هم در این مورد صحبت کرده بودم. تیمی که آقای قلعه نویی بالای سرش است، ساختار و تشکیلات خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد قطعا باید مدعی باشد و فشاری را تحمل نمی کنیم. یک برنامه بلند مدت داریم و شرایط جدولی در هفته های اول خیلی پایدار نیست. تیمی برنده این پروسه بلند مدت است که شرایط را کنترل کند و تا آخر لیگ بتواند دست پر به هدفی که می خواهد برسد.

 

انتظار معجزه از بازیکن گابنی نداریم
یک بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شده است. ما انتظار معجزه از بازیکن گابنی نداریم چون یک بازیکن جوان است اما در پازل تاکتیکی کاری مان می تواند کمک کند و یکسری خلاها را برایمان پر کند. تجربه نشان داده که خارجی هایی که توسط آقای قلعه نویی انتخاب می شوند، اکثرا کیفیت خیلی خوبی دارند.

دیدگاه‌ها