کد خبر : 1794824 | 07 آذر 1400 ساعت 14:58 | 19.6K بازدید | 4 دیدگاه

انتقال فران تورس شاید در تابستان

پاسخ منفی سیتی، بارسلونا به در بسته خورد

سیتی حاضر نیست فران تورس مهاجم اسپانیایی خود را در انتقالات ژانویه قرضی به بارسلونا واگذار کند.

پاسخ منفی سیتی، بارسلونا به در بسته خورد

به گزارش "ورزش سه"، جمعه گذشته مارکا اعلام کرد که فران تورس اصلی‌ترین گزینه باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله‌اش در پنجره نقل و انتقالات بعدی است.

به نوشته این روزنامه مادریدی، بارسلونا بعد از خانه‌نشین شدن سرخیو آگوئرو به دلیل مشکل قلبی و احتمال منتفی شدن بازگشت او به میادین، قصد دارد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و گزینه‌اش هم بازیکن 21 ساله منچسترسیتی است که سال 2020 از تیم والنسیا به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس پیوست.

 

 

1668371

 

 

روز گذشته رسانه های کاتالونیا ادعا کردند که تورس شخصا از پپ گواردیولا درخواست جدایی کرده و پپ نیز با آن مخالفتی ندارد ولی همه چیز را برعهده باشگاه گذاشته است. سرمربی سیتی معتقد است اگر بارسا بتواند توقعات مالی را برآورده کند، تورس مشکلی برای جدایی نخواهد داشت.

 

 

1618787

 

 

با این حال به نظر می رسد تورس برای پیوستن به بارسا همچنان باید منتظر بماند چرا که سیتی هیچ تمایلی ندارد تا این بازیکن را در زمستان به شکل قرضی از دست بدهد در حالی که بارسا تنها قرضی و با بند خرید دائمی قادر به جذب فران تورس است.

مارکا امروز نوشت که سیتی به بارسا اعلام کرده است، اگر تورس را می خواهد، باید 70 میلیون یورو هزینه کند در حالی که باشگاه کاتالان توان مالی برای چنین انتقالی را ندارد. بارسا و تورس در چنین شرایطی حداقل باید تا تابستان 2022 صبر کنند.

دیدگاه‌ها