کد خبر : 1794826 | 07 آذر 1400 ساعت 15:35 | 22.4K بازدید | 21 دیدگاه

گزارش؛

رئال زخم‌خورده، همه نگاه‌ها به داوری جدال بزرگ

رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان سویاست؛ جدالی بزرگ بین تیم اول و سوم جدول لالیگا.

رئال زخم‌خورده، همه نگاه‌ها به داوری جدال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا امشب میزبان سویا تیم سوم جدول خواهد بود. دو تیم شش ماه پیش یعنی 9 می در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم رفتند و در نهایت همه چیز جنجالی شد.

به فاصله سه هفته تا پایان فصل، رئال این شانس را داشت تا با برتری بر سویا به صدر لالیگا برود و مدعی اول قهرمانی باشد. اتلتیکو در نوکمپ برابر بارسا متوقف شده بود و رئال در صورت پیروزی با این تیم هم امتیاز می شد اما به دلیل برتری در بازی های رودررو به صدر می رفت.

 

 

1599735

 

 

در نیمه اول ابتدا کریم بنزما رئال را پیش انداخت ولی این گل را وی ای آر رد کرد. هواداران رئال در شبکه های اجتماعی روی این موضوع واکنشی منفی نشان دادند و ادعا می کردند که خط کشی آفساید درست نبوده و گل بنزما درست بوده است اما جنجال اصلی مربوط به نیمه دوم بود.

 

 

1668776

 

 

در حالی که بازی 1-1 بود و به ده دقیقه پایانی رسیده بودیم، روی ارسال ضربه کرنر سویا، توپ به دست ادر میلیتائو برخورد کرد ولی داور پنالتی تشخیص نداد. در برگشت همان توپ، کریم بنزما درون محوطه جریمه سویا سرنگون شد و داور در سوت خود دمید.

در حالی که همه منتظر پنالتی رئال بودند، هرناندز هرناندز داور وی ای آر از داور وسط درخواست بازبینی صحنه را کرد. به فاصله چند دقیقه ورق برگشت و داور پنالتی را به سویا داد تا رئال 1-2 عقب بیفتد. رئال در ثانیه های پایانی توانست کار را مساوی کند ولی همان دو امتیاز از دست رفته باعث شد قهرمانی از کف برود.

 

 

1599802

 

1599807

 

1599817

 

 

هرناندز هرناندز داور وی ای آر چند هفته پیشتر در دربی مادرید، برخورد مشابه توپ به دست فلیپه مدافع اتلتیکو را حتی با بازبینی صحنه پنالتی تشخیص نداده بود تا حواشی و جنجال های زیادی را موجب شود.

 

 

1668574

 

 

شب گذشته در بازی بارسا برابر ویارئال نیز برخورد توپ به دست پیکه را داور و وی ای آر پنالتی تشخیص ندادند و این قضیه بازتاب زیادی داشته است. رئال هنوز زخم بازی قبلی برابر سویا را بر تن خود حس می کند و حال باید دید جدال امشب نیز جنجالی خواهد شا یا خیر.

 

دیدگاه‌ها