کد خبر : 1794836 | 07 آذر 1400 ساعت 16:16 | 32.3K بازدید | 6 دیدگاه

گلزن بزرگ یا روی اعصاب هواداران؟

مورد عجیب ممفیس دیپای در بارسلونا

ممفیس دیپای فصل جاری بارها با فرصت سوزی های خود روی اعصاب هواداران بارسا رفته ولی در عین حال بهترین گلزن تیمش نیز محسوب می شود.

مورد عجیب ممفیس دیپای در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین ویارئال به یک پیروزی مهم دست یافت و میزبانش را 1-3 شکست داد. بازی تا دقیقه 88 با تساوی 1-1 دنبال می شد ولی ممفیس دیپای از پاس اشتباه استوپینیان مدافع حریف نهایت استفاده را برد و با دریبل دروازه بان، توپ را وارد دروازه کرد.

ستاره هلندی که تابستان از لیون به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوسته، لقب گل نزن را میان هواداران بارسا به خود اختصاص داده ولی در عین حال با هشت گل در لالیگا بهترین گلزن بارسلونا نیز محسوب می شود.

 

 

1668717

 

 

در بازی شب گذشته او نیمه اول یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. اتفاقی که در بازی برابر رئال، رایو وایکانو و کادیز نیز تکرار شده بود. از دست دادن پنالتی برابر رایو، اعتماد به نفس بیش از اندازه در دریبل زدن، توپ هایی که به تیر کوبیده و حتی موقعیت سوزی برابر دروازه خالی باعث شده تا هواداران بارسا بارها از دست او عصبانی شوند اما جالب اینکه دیپای در هر 4 بازی اخیر بارسا در لالیگا توانسته گلزنی کند. او به آلاوس، سلتا، اسپانیول و ویارئال گل زده و با وینیسیوس ستاره رئال در جدول گلزنان برابر است.

 

 

1658555

 

 

عملکرد دیپای در لیگ قهرمانان اما خوب نبوده و نتوانسته هیچ گلی برای بارسا به ثمر برساند. بارسا 17 آذر در زمین بایرن نیاز به پیروزی دارد و شاید بهترین زمان ممکن برای شکستن طلسم ستاره هلندی باشد.

 

 

دیدگاه‌ها