کد خبر : 1794839 | 07 آذر 1400 ساعت 16:27 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم از بازی با فولاد هم امتیاز بگیریم؛

دهقانی: دیر اضافه شدم و نیاز به زمان دارم

هافبک تیم فوتبال تراکتور معتقد است روند این تیم با هماهنگی بیشتر مربیان و بازیکنان و شناخت از یکدیگر بهتر می‌شود.

دهقانی: دیر اضافه شدم و نیاز به زمان دارم

رضا دهقانی وینگر تازه وارد تیم فوتبال تراکتور در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با مصاف اخیر این تیم برابر شهرخودرو که با پیروزی قرمزپوشان تبریزی همراه بود، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خدا را شکر بازی قبل را بردیم و یک امتیاز هم از سپاهان گرفتیم. به هر حال بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده اند و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. خدا را شکر در این دو بازی نتیجه خوب گرفتیم و باعث شادی دل هواداران تراکتور شدیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و تیمی داشته باشیم که مدنظر باشگاه است.
دهقانی سپس با تمجید از هواداران تراکتور بیان کرد: خیلی هواداران متعصب و پرشوری دارد. یکی از دلایل انتخابم همین بود. خیلی لذت می بریم و خیلی دوست داریم که به استادیوم بیایند. با حضور آنها قطعا قدرت بیشتری خواهیم داشت و با انجام بازی های بهتر، امتیازات بیشتری خواهیم گرفت.


از دهقانی در رابطه با سولدو سرمربی جدید تراکتور پرسیدیم و او در این رابطه اینطور توضیح داد: سولدو هم مربی خیلی خوبی است و روی کارهای بدنی و تاکتیکی خیلی کار می کند. الان فکر می کنم شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده و امیدوارم بتوانیم با تمرینات پرفشار و تمرینات پرتعداد از بازی با فولاد خوزستان هم دست پر خارج شویم.


بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط خودش پس از جدایی دیرهنگام از پرسپولیس هم حرف زد و در مورد آن گفت: شرایط خودم روز به روز در حال بهتر شدن است. دیر به تیم اضافه شدم و نیاز به زمان دارم. امیدوارم بتوانم از بازی برابر فولاد بهتر شوم و بتوانم جواب اعتمادهایی که به من شده را بدهم. با تمام وجود برای موفقیت تلاش خواهم کرد.

 

دیدگاه‌ها