کد خبر : 1794868 | 07 آذر 1400 ساعت 18:32 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

هر تیمی باشم، به آن تعصب دارم؛

فخرالدینی: ذوب‌آهن را دست کم نمی‌گیریم

مدافع آلومینیوم معتقد است تیمش در مقایسه با هزینه کرد خیلی از باشگاه‌ها عملکرد خوبی تا هفته ششم داشته و می‌تواند این روند را ادامه دهد.

فخرالدینی: ذوب‌آهن را دست کم نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی بعد از جدایی از تراکتور و حضور در آلومینیوم خیلی زود به ترکیب اصلی اراکی ها برگشت و طی هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته است. بازی هفته هفتم آلومینیوم صحنه رویارویی این بازیکن با تیمی خواهد بود که سابقه بازی در آن را دارد.

 

فخرالدینی در مورد شروع خوبش در تیم جدید گفت: پس از پیوستن به آلومینیوم و در همین مدت کوتاه تلاش کردم تا بتوانم بهترین نمایش را برای تیمم داشته باشم. فرقی نمی‌کند هر جا که باشم به پیراهن آن تیم تعصب دارم و امسال همه توانم را گذاشته‌ام تا یکی از ارکان موفقیت آلومینیوم باشم.

 

او با اشاره به این موضوع که بازی در تیم یکدست و متحد کارایی بازیکن را بالاتر می‌برد، ابراز کرد: امسال شرایط بسیار ایده‌آلی در تیم آلومینیوم حکم فرماست. هم از نظر فنی در سطح خوبی قرار داریم و هم یک مجموعه متحد و یکدست داریم که در عملکرد فنی بچه‌ها خیلی موثر بوده است. جایگاه فعلی تیم هم نتیجه چنین جوی است و امیدوارم که بتوانیم تا پایان آن را حفظ کنیم. فاصله تیم‌ها در لیگ برتر هر سال کمتر می‌شود و همین جایگاه و نتایج ما نشانگر این موضوع است.

 

 

1668854

 

 

مدافع راست آلومینیوم که در حملات تیمش حضور موثری دارد و در کارهای دفاعی نیز درخشان ظاهر شده، با اشاره به نمایش خوب خط دفاعی تیمش در این فصل و دریافت تنها یک گل در ۶ مسابقه گفت: معتقدم گل نخوردن و گل زدن تیم یک کار گروهی است و مربوط به یک نفر نمی‌شود. همه بچه‌ها در کارهای دفاعی و هجومی کمک حال هم هستند و با نکات خوبی که آقای خطیبی عنوان می‌کنند و شناخت دقیقی که نسبت به تیم‌های دیگر دارند، توانستیم تا اینجای فصل کمترین گل خورده را داشته باشیم.

 

آلومینیوم روز سه شنبه در هفته هفتم باید مقابل ذوب آهن به میدان برود، تیمی که فخرالدینی سابقه بازی در آن را دارد. او در خصوص این تقابل گفت: از حضور در اصفهان و ذوب آهن خاطرات خوبی دارم. این تیم همواره جزو قابل احترام ترین تیم‌های ایران بوده و خوشحالم که فصل گذشته با وجود مشکلاتی که داشت در لیگ ماندنی شد. آنها هفته قبل با یک گل مغلوب فولاد شدند و به نوعی زخم خورده هستند ولی ما می خواهیم به روند بردهایمان در خانه ادامه دهیم و این بازی را با هر سه امتیاز پشت سر بگذاریم. مطمئنا ذوب را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال برد خانگی هستیم.

دیدگاه‌ها