کد خبر : 1794871 | 07 آذر 1400 ساعت 18:42 | 28.3K بازدید | 14 دیدگاه

جنگ مدیران رسانه استقلال و پرسپولیس

در حالیکه هنوز 6 روز تا برگزاری دربی تهران باقی مانده است، اما بحث و جدل درباره داوری دربی آغاز شده است.

جنگ مدیران رسانه استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ برتر از فردا آغاز می شود و استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود و پرسپولیس در دومین دیدار خانگی متوالی، پذیرای نفت مسجدسلیمان است. اما به نظر می رسد که مدیران رسانه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کاری به دیدارهای فردای تیم هایشان ندارند و پیش از برگزاری دربی تهران در هفته هشتم، وارد جنگ بر سر مسائل داوری شده اند.

 

پیش از آغاز نشست خبری یحیی گل محمدی بود که علیرضا اشرف مدیررسانه ای پرسپولیس نسبت به قضاوت های داوری تیمش اعتراض کرد. اشرف گفت: متاسفانه تیم پرسپولیس همچون سال‌های گذشته از مسائل داوری متضرر می‌شود و خیلی عجیب است که شش هفته از لیگ گذشته است اما ما از پنج اشتباه داوری به گواه کارشناسان به ضرر پرسپولیس متضرر شده‌ایم. اگر واقعا قرار است اشتباهی رخ بدهد، برای همه تیم‌ها باشد نه فقط برای پرسپولیس این اشتباهات صورت بگیرد.

 

این صحبت ها با واکنش محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای باشگاه استقلال نیز همراه شد. نوریفر با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در تلگرام نوشت: از ناظران ویژه دربی تهران می خواهیم که از همین امروز نسبت به فرافکنیها بی تفاوت نباشند. بعضی ها از همین حالا برای اثرگذاری روی داور این مسابقه در حال اقدام هستند.

 

مشخصا مخاطب نوریفر در این پیام کسی نیست جز علیرضا اشرف مدیررسانه ای سرخپوشان. در ادامه این استوری نیز نوریفر با به کار بردن عبارت تیم خاص نوشته است: اشتباهات داوری برخلاف حمایت هایی که در سال های گذشته از یک تیم خاص صورت گرفته، فقط به یک تیم اختصاص ندارد.

 

معاون ارتباطات استقلال با اشاره به گل آبی ها در شیراز نوشته است: یادمان نرود که نوار بردهای متوالی تیم استقلال به دلیل مردود اعلام شدن گل ارسلان مطهری (طبق نظر کارشناسان) مقابل فجرسپاسی قطع شد. از این اشتباهات داوری تا دلتان بخواهد برای تیم استقلال رخ داده. به خصوص در دربی های تهران در چند سال اخیر.

 

نوریفر در پایان نیز با اشاره به اشتباهات داوری در شهرآورد تهران به ضرر استقلال نوشته است: به طور کلی عادت کردیم که همیشه حداقل یک پنالتی تیم استقلال در هر دربی بسوزد و این موضوعی نیست که بتوان از طریق بازی های رسانه ای نادیده اش گرفت.

دیدگاه‌ها