کد خبر : 1794875 | 07 آذر 1400 ساعت 19:08 | 45.5K بازدید | 20 دیدگاه

غیرمنتظره؛ رونالدو در ترکیب اصلی نیست! (عکس)

کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستر یونایتد برابر چلسی حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست هفته گذشته منچستریونایتد برابر تیم پایین جدولی واتفورد بود که بالاخره صبر سران این باشگاه پایان یافت و آنها اوله گونار سولسشر را برکنار کردند. شیاطین سرخ بعد از آن بازی با هدایت مایکل کریک در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال رفته و این تیم را با دو گل شکست دادند تا اوضاع برای آنها تا حدودی بهبود پیدا کند.

 

اما یونایتد در یک بازی بسیار مهم دیگر از دقایقی دیگر به مصاف چلسی خواهد رفت. در واقع نتایج فاجعه بار شیاطین سرخ طی هفته‌های اخیر باعث شده که آنها از کورس قهرمانی عقب بمانند و کسب هر نتیجه ای به جز پیروزی مقابل چلسی صدرنشین می تواند امیدهای یونایتد را برای قهرمانی به کمترین میزان ممکن برساند.

 

کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا نمایش درخشان دیگری ارائه داد و موفق شد یکی از دو گل شیاطین سرخ را وارد دروازه تیم اسپانیایی کند و زمینه ساز برد مهم یونایتد شود. با این حال ترکیب منچستریونایتد در حالی لحظاتی پیش منتشر شد که نام فوق ستاره پرتغالی در آن دیده نمی شود که در نوع خود اتفاق غیرمنتظره ای محسوب می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این که رونالدو در لیست نیمکت نشینان یونایتد برای بازی امشب مقابل چلسی حضور دارد.

 

 

1668864

دیدگاه‌ها