کد خبر : 1794893 | 07 آذر 1400 ساعت 19:43 | 31.5K بازدید | 5 دیدگاه

رویای 13 ساله تیم مردمی عربستان برای قهرمان

با توقف الهلال، حالا الاتحاد می تواند امیدوار باشد با ادامه روند خوب فعلی، پس از 13سال عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای این کشور را از آن خود کند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته الاتحاد در دیداری از هفته سیزدهم لیگ حرفه ای عربستان در استادیوم ملک عبدالله یا الجوهرة شهر جده با غلبه بر تیم الطایی توانست 26 امتیازی شده و به صدر جدول رده بندی صعود کند تا هواداران این تیم همچنان رویای قهرمانی را در سر داشته باشند.

 

در این دیدار، رومارینیو ستاره برزیلی الاتحاد در نیمه نخست و روی پاس گل حمدان الشمرانی تک گل بازی را به ثمر رساند. این هشتمین پیروزی الاتحاد در این فصل است و آنها با جا گذاشتن الشباب به رتبه نخست جدول رده بندی رسیدند. ضمن اینکه این سومین کلین شیت و سومین پیروزی متوالی شاگردان کوزمین کونترا بود.

 

 

1668876

 

 

در این دیدار، 49 هزار و 206 نفر در استادیوم خانگی الاتحاد نظاره گر پیروزی تیمشان بودند اما آنها برای قطعی شدن این صدرنشینی باید در انتظار دیدارهای الهلال بمانند. آبی های ریاض که به دلیل حضور در مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا 3 دیدار معوقه داشت، امروز در یکی از آنها ناکام بود.

 

شاگردان لئوناردو ژاردیم امروز و پس از قهرمانی در آسیا، برابر ابهاء به میدان رفتند و با وجود اینکه موسی مارگا این تیم را پیش انداخت اما در اواخر نیمه نخست گل تساوی را دریافت کردند و این بازی با نتیجه یک – یک به پایان رسید. 

 

 

1668875

 

 

توقف الهلال بهترین  خبر ممکن برای الاتحاد و سایر مدعیان است. حالا قهرمان آسیا 2 بازی نسبت به الاتحاد کمتر انجام داده و 6 امتیاز از این تیم عقب است و تنها در صورت پیروزی با اختلاف 9 گل در این دو دیدار معوقه که یکی از آنها برابر همین الاتحاد است، می تواند به صدر جدول برسد که امری محال به نظر می رسد.

 

هواداران الاتحاد که تیمشان در عربستان به "تیم مردمی" معروف است، امیدوارند پس از 13 سال بتوانند یک بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان را کسب کنند. لیگ عربستان به دلیل برگزاری جام ملت های عربی به مدت یک ماه به تعویق افتاد.

 

 

1668874

 

 

عدم حضور الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا 2022 و خستگی رقبای جدی این تیم نظیر الهلال و الشباب در رقابت های فصل آینده، باعث شده تا هواداران الاتحاد امیدوار باشند پس از سالها جام را به خانه بیاورند.

دیدگاه‌ها